Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 670
Hei

Her er tingen. Jobber på barneskole, og i morgen skal jeg undervise i forskjellige musikk-genre. I den forbindelse tenkte jeg å kjøre Spotify slik at jeg slipper å bruke tid på å bla i alle musikk-mappene mine. Er bare det at jeg enda ikke har fått tilgang til nettet på skolen. Har flere pcer her hjemme, og tenkte jeg kunne ha med min bærbare, og kjøre remote desktop etc hjemmefra, og få nett på den måten. Noen andre forslag eller en guide

Takker for all hjelp!

Mvh.
Mitt beste forslag for deg, Spotify premium! Sett alle sangene dine på spotify til offline mode
Ministry of Love
sptz's Avatar
Hvordan planlegger du å komme inn gjennom RD når du ikke har nett?
Sitat av sptz Vis innlegg
Hvordan planlegger du å komme inn gjennom RD når du ikke har nett?
Vis hele sitatet...
Tenkte evt gjennom det dårlige nettet som jeg så vidt får inn fra naboen til skolen.

Er forresten trøtt etter å ha jobba siden 7 så tenker ikke helt klart :-p
Sist endret av Ozzfan; 9. september 2010 kl. 17:32.
Spotify day pass?
Eller låne mobilt brebånd?
Eller rett og slett ringe og si at du TRENGER nett, det burde ikke være umulig å trylle frem et passord.

Edit: Får du nett fra naboene, cache sangene? Dette skjer automagisk, så lenge du har stor nok cache til at sangene blir cachet. Dette burde ikke være noe problem.

Edit 2: Til selve spørsmålet:
Nei, man kan ikke streame raskere fra pcen hjemme via en dårligere linje. En dårlig linje streamer like treigt uansett.
Sist endret av drittunge; 9. september 2010 kl. 17:33.
Last ned sangene du trenger nå. Kan umulig være for mange.
Seriøse lærere planlegger gjerne hjemme dagen før de lærer noe bort.
Sitat av Asus_eee_pc_900 Vis innlegg
Last ned sangene du trenger nå. Kan umulig være for mange.
Seriøse lærere planlegger gjerne hjemme dagen før de lærer noe bort.
Vis hele sitatet...
Jeg veit hvordan det fungerer. Har planlagt i noen dager. Har alt jeg trenger av musikk, men hadde bare vært en del enklere å bruke Spotify. Men blir gode gamle WinAmp da tenker jeg.