Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2122
Den gamle Grisen
slarti's Avatar
Jeg har vurdert å kjøre opp til buss og bli en sån man med godt humør.
Problemet mitt er at jeg har no gammelt småtteri på rullebladet og lurer på hvor streng dem er på vandel

Er det noen her som kan svare på dette?

Har gitt opp google fant ingen klare svar der.

Noen plasser står det tilfredsstillende vandel andre plasser Plettfri vandel,

Om det er tilfredsstillende vandel hva er det som gjør at man ikke kan bli bussjåfør (om man ser bort fra fyllekjøring ol.)
Regner med at de bare krever begrenset politiattest - hvor ikke "småtteri" står
Sitat av slarti Vis innlegg
Jeg har vurdert å kjøre opp til buss og bli en sån man med godt humør.
Vis hele sitatet...
Da vil jeg du skal si ifra når du blir buss sjåfør, så jeg kan sitte på med deg, fordi jeg har enda ikke funnet en jævla buss sjåfør med godt humør
Handler vell hovedsaklig om tyveri og fyllekjøring. Samt ALT for høy fart @ fengsel.
Sitat av locking123 Vis innlegg
Da vil jeg du skal si ifra når du blir buss sjåfør, så jeg kan sitte på med deg, fordi jeg har enda ikke funnet en jævla buss sjåfør med godt humør
Vis hele sitatet...
Joda, de finnes! I bøtter og spann. Var ute i helgen, tok bussen tidlig hjem fra gardermoen, og da møtte jeg på en jævlig grei buss-sjåfør. Han lot meg til og med gå gratis på, siden jeg var den eneste passasjeren. Pratet masse, smilte og lo. Koselig fyr!

Men regner med at de fleste buss-sjåfører er lei av alle de skrikende drittunga som nettopp er ferdig med skolen, plinger når ingen skal av osv.

get it?
Vandelen din blir innhentet automatisk når du søker om kl D førerkort.
Du trenger også kjøreseddel, og der gjelder kun plettfri vandel, siden du driver med persontransport.