Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1419
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla,

Lurer på om hvis en drikker kreatintilskudd når en går på urinprøver.. om man manipulere prøven med å drikke mye, men tar kreatin - vil det da bli mindre sjanse for å bli tatt for manipulasjon?
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er usikker, gjort det samme når jeg vanner ut prøven, men er avsolutt ikke dumt å tilføye kreatin. Hørt om folk som tilsetter kreatin direkte men da får du ekstrem kreatinnivå så da skjønner de den er tuklet med
Er det noen her inne som har hatt problemer med dette i det hele tatt? Har aldri opplevd at noen har mistenkt meg for juks selv når jeg pisser nesten reint vann. Hørt at Kreatin gjør pisset gulere så det kan være det stemmer, men vet ikke om værken lege eller politi kan kalle en urinprøve ugyldig fordi pisset ikke var konsentrert nok. Men så tror jeg heller ikke de kan si at den innehold for mye Kreatin. Isåfall kan du bare si at du har tatt tilskudd av det, er vel ikke ulovlig det?
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Er det noen her inne som har hatt problemer med dette i det hele tatt? Har aldri opplevd at noen har mistenkt meg for juks selv når jeg pisser nesten reint vann. Hørt at Kreatin gjør pisset gulere så det kan være det stemmer, men vet ikke om værken lege eller politi kan kalle en urinprøve ugyldig fordi pisset ikke var konsentrert nok. Men så tror jeg heller ikke de kan si at den innehold for mye Kreatin. Isåfall kan du bare si at du har tatt tilskudd av det, er vel ikke ulovlig det?
Vis hele sitatet...
Det som oftest skjer, folk vanner ut for å få konsentrasjonen av rusmiddelet i urinen til å komme under cut-off grensen. Har gått snart tilsammrn 12 mnd på urinprøve tilsammen og en gang, da jeg bevisst vannet ut pisset, har jeg fått beskjeden: «prøv å ikke drikk så mye før prøven for da er det vanskeligere for oss å screene prøven»

Men jeg sier bare jeg har trent så drakk mye på workouten min
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok, tar detox kur på 7 dager også.. håper det hjelper på rene prøver til onsdag :/ skal update resultat
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ok, tar detox kur på 7 dager også.. håper det hjelper på rene prøver til onsdag :/ skal update resultat
Vis hele sitatet...
Funka fjell, rene prøver