Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 4877
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Skrittelleren min hevder at jeg har <50% så mange skritt i mars 2020 som i mars 2019

Tidligere har Ingress (Wikipedia) fungert, og det gjorde det litt i dag også, men jeg kunne fortsatt tenkt meg noe som:

- Støtter Android
- Er lettere (Ingress sin sosiale bit kommer i veien. Målet mitt er å få gått. Ikke å sosialisere. Pokémon Go er tyngre, Harry Potter-spillet likeså, ser det ut som)
- Har bedre kart (SciFi-opplegget til Ingress gjør at jeg står der og snur og vender på kartet fordi jeg ikke vet hvilken vei jeg skal gå til neste post i f.eks. Missions)
- Gjerne ikke sender info om hvor jeg beveger meg når, til hvem-vet-hvilke-organisasjoner
- Fortsatt kiler hjernen nok til at «åh kom igjen da. Til det punktet der. Er bare et par hundre meter»
- Motiverer meg til å komme meg ut til visse tidspunkter. Det er veldig lett å si «ehhh, nei» når klokka har blitt 4 om morgenen og senga kaller og skrittelleren ikke har krysset 500 engang

Tror disse ikke fungerer:
- Apper som bare forteller meg «du har tilbakelagt 0,2km på 2 timer. Dette er ditt raskeste løp på 50 dager». Jeg trenger noe mer. Poeng av et slag.
- Zombies, Run! (Wikipedia) Prøvd. Kanskje en dag. Men for forstyrrende nå. Vil høre på mine egne greier uten avbrytelser.
- Geocaching. For mye tenking.
- Apple Watch. Støtter ikke Android-telefon
- Fitness-klokke, andre dingser. Kanskje en dag, men ikke nå. Har allerde en dings som kan gjør nytten bra nok. Trenger ikke ekstra last av å velge enda en

Where my pervasive, location-based, outdoor locating exergames at?
Som vanlig har du jo usaklig mange krav så det blir umulig å treffe 100% men litt avhengig av hvor du bor kan du sjekke ut stolpejakt kanskje?
Har hatt dette siden beta for mange år sia. Spiller litt innimellom. Morsomme saker.
Our world walking dead