Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1260
Låten ble lagt ut her tidligere, men her er altså låten med musikkvideo.
Videon er laget av Dag Røed. Feedback ønskes av alle og enhver


https://www.youtube.com/watch?v=SO27kNGvDqo

https://www.youtube.com/watch?v=SO27kNGvDqo

https://www.youtube.com/watch?v=SO27kNGvDqo
Grei video og jævelig bra refreng!
Trådstarter
Fett, takker
Og refrenget var det lille jeg besto med til låten, så takk for det! Kult å høre
thank you sir
Er antifan av norsk rap. Men må si videoen var ganske fet
Sangen var jo ganska bra til sjangeren å være må jeg si.
For amatør å være, så er du jo på rett vei.

Er det bare meg, eller er det en røykmaskin som fikser røyken du blåser ut etter å ha tatt et trekk av siggen?
0:22 ut i sangen.
Johnny Cash er wack? Fy fy. Musikken var middelmådig, ikke bra og ikke dårlig. Enten så må du komme med bedre tekst, eller mer følelse i vokalen. Keep on truckin'
frø - Takk for det

KarlsenK - Det er røykmaskinen som står for det ja, hehe. Men det er ikke meg, jeg har refrenget.

Glory - Takk for tilbakemelding. Will do
Minnes litt om Erik & Kriss tbh, not good 4 me ihvertfall, men ikke min type Hip-Hop heller da, beaten var kul da.
tamt, liten innlevelse fra rapperen og en allt får svak stemme, og fiks en fyr som kan synge i stedefor å legge på datavoice på refrengsyngeren
Hva har skjedd med lidenskapen? Hva har skjedd med å legge sjela ned i det man driver med? Rap handler om mer enn å spa opp noen rim og spytte dem ut igjen. Hvis du vil komme noe sted med musikken din må du vise at du bryr deg.
Sitat av Kyrios Vis innlegg
Hva har skjedd med lidenskapen? Hva har skjedd med å legge sjela ned i det man driver med? Rap handler om mer enn å spa opp noen rim og spytte dem ut igjen. Hvis du vil komme noe sted med musikken din må du vise at du bryr deg.
Vis hele sitatet...
helt riktig!
Takk igjen for feedback
Erik & Kriss? Jeg kan virkelig ikke forstå hvor dere finner den såkalte likheten, men vi har alle forskjellige meninger

Notoneofthem - Du likte ikke refrenget, forstår jeg det som? Men det å hate på tuning på en låt blir vel kanskje litt for dumt?
Sitat av entady Vis innlegg
Takk igjen for feedback
Erik & Kriss? Jeg kan virkelig ikke forstå hvor dere finner den såkalte likheten, men vi har alle forskjellige meninger

Notoneofthem - Du likte ikke refrenget, forstår jeg det som? Men det å hate på tuning på en låt blir vel kanskje litt for dumt?
Vis hele sitatet...
vel det blir brukt tuning hver gang vokalisten suger til å synge og høres bare dumt ut, men alle har forskjellige meninger , bare tviler på at dette blir en hit!, lev deg mere inn i rappen og evnt kutt ut han fyren som ikke kan synge så blir det nok bra får mine ører