Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  125 16806
'Kveld!

For å gå rett på sak, så lurer jeg på hvordan tenningslåsen/nøklene på helt nye biler fungerer, altså de med en slags brikke/magnet ( av mangel på bedre ord ) man stapper inn i et hull og trykker på ''start engine''. Hvordan blir de lest av bilen? Mulig å kopiere disse nøklene, evt. omprogrammere de? Kan forresten nevne at jeg er helt grønn på innenfor dette feltet, så vær så snill og forklar som om dere snakker med et barn.

Takker for svar!
Tatt i betraktning at låsene møter de kvalifikasjonene som trengs for å bli brukt - nei. Om du i det hele tatt skulle begynt måtte du hatt chipen originalnøkkelen, for å ha noe å lese etter... men igjen, da ville du ikke trengt å kopiere.
Synes du begynner litt i feil ende her. Hvis du er helt grønn på feltet så kunne kanskje google vært en grei start?
Unnskyld, Morgul Noen som har jobbet hos bilforhandler og vet hvor de gjør av nøklene? Mulig det er et dumt spørsmål, men la gå..
Tror egentlig du bare kan glemme det.. Biler fra rundt 1998 er så og si umulige og få start på uten originalnøkkelen. Og om du faktisk skulle få det til og kommer ut på veien så er det BAM og rattlåsen er på. og før du vet ord av det ligger du på legevakten. De fleste som stjeler nyere biler i dag har enten avansert utstyr som sender ut signalene som nøkkelen sender ut eller rett og slett bryter seg inn i huset til eieren og stjeler nøkkelen. (ligger jo som oftest et eller annet sted i entreen) Et godt tips er og skaffe seg en jobb og tjene opp nok penger til og kjøpe din EGEN bil.
Hvilket avansert utstyr er det snakk om, Morgenstern? Takker for svar!
Sitat av morgenstern Vis innlegg
Et godt tips er og skaffe seg en jobb og tjene opp nok penger til og kjøpe din EGEN bil.
Vis hele sitatet...
Er jo klart at når han ser på å stjele en bil som en reel løsning, så har han ikke det som trengs for å spare opp nok penger til en ny bil.
Man må nesten ha riktig nøkkel skal man klare å stjele en moderne bil. Sikkert mulig å få tak i original nøkler hvis du har gode kontakter, men jeg tror det letteste er å stjele nøkkelen først og så bilen etterpå..

Hvis man for eksempel kjenner en som jobber som bilforhandler, så er det kansje mulig at han kan fikse en ny nøkkel fra produsenten. Men det er vel stor risiko for å bli tatt hvis man gjør det på denne måten.

Sjekk ut filmen "Gone in 60 seconds" Der ser du litt om hvordan det funker. Er selvfølgelig ikke alt i den filmen som stemmer, men mye av det er fakta.
Penger er ikke et problem, siden du nevner det. Er forøvrig ikke gammel nok til å kjøpe bil, men har råd, er ganske sikker på at jeg har mer penger enn deg også. Og det er ikke fordi jeg er en bortskjemt snørrunge som bor på Oslos beste vestkant. Ikke for å være frekk, men blir litt provosert av at du insinuerer at jeg ikke har råd. Når det kommer til kriminalitet er det ikke alltid fordi man ikke har penger, men fordi man kjeder seg. Kanskje liker man å planlegge?
Og, forresten, du trenger ikke ha noe spesielt for å spare penger. Du antyder dog det; '' så har han ikke det som trengs.. ''

Takker for svar, Zohan!
Johnny Cash mofos
Det letteste hadde kanskje vært å feste en magnet på en lang stang, finne et hus med brevsprekk, ta stangen med magneten, plukk opp nøkkelen som selvfølgelig ligger beleilig plassert på kommoden i gangen.
Kan ikke slå feil!
(med mindre naboer reagerer på at det står en kar og dytter enden av en kost inn i brevsprekken da så klart..
Hehe! Finnes jo andre varianter også, dra til nærmeste bilforhandler og let etter nøkkeldrop'en. Tråd med magnet, og saken er biff. Dette forutsetter selvsagt at nøkkelen er magnetisk? Noen som vet om nyere nøkler er magnetiske?
Sitat av pondelover Vis innlegg
Penger er ikke et problem, siden du nevner det. Er forøvrig ikke gammel nok til å kjøpe bil, men har råd, er ganske sikker på at jeg har mer penger enn deg også. Og det er ikke fordi jeg er en bortskjemt snørrunge som bor på Oslos beste vestkant. Ikke for å være frekk, men blir litt provosert av at du insinuerer at jeg ikke har råd. Når det kommer til kriminalitet er det ikke alltid fordi man ikke har penger, men fordi man kjeder seg. Kanskje liker man å planlegge?
Vis hele sitatet...
Du vil ødelegge for andre fordi du kjeder deg? Ikke for å moralisere, men du virker slettes ikke gammel nok til å kjøpe, kjøre, eie eller å ha ansvar for noe, ikke en gang deg selv.

On topic;
Med mindre du har litt erfaring fra før burde jeg begynne på et stadium som er overkommelig for dine kunnskaper. Å jacke en 2010 Audi eller BMW blir litt som å rane NOKAS istedet for din lokale Narvesen. Skjønneru?
Skjønner, ja! Men, det må da finnes noen form for utstyr som kan starte bilen uten hjelp av nøkkel? Takker for svar, beklager min ubehøvlede oppførsel.

Btw, nei. Jeg har ikke splittet personlighet.
Sitat av pondelover Vis innlegg
Skjønner, ja! Men, det må da finnes noen form for utstyr som kan starte bilen uten hjelp av nøkkel? Takker for svar, beklager min ubehøvlede oppførsel.

Btw, nei. Jeg har ikke splittet personlighet.
Vis hele sitatet...
Om du omsider får start på bilen, vil du ikke klare å kjøre den. Rattlåsen vil slå inn og du kommer deg ikke langt avgårde. Alarmen vil hyle som faen. Jeg har ikke akkuratt noe særlig kunnskap om dette emnet, men det finnes nok mange elektroniske løsninger i bilen som kutter evt. drivstofftilførsel og diverse vitale kjeder i en motors virkemåte.

Alt i alt, den desidert letteste måten å få stjele en nyere bil er å få fatt i nøkkelen, enkelt og greit. Hvordan du får til det er en annen sak, men å komme deg avgårde med bilen uten den er rett og slett en glemmesak.

Nå oppforder jeg ikke til noe som helst her, tvert imot fraråder deg til å gjøre dette; hva du gjør er opp til deg selv, alt jeg sier er at du vil ikke klare å stjele den bilen.
Dyre luksusbiler blir stjelt i massevis verden rundt med veldig avanserte metoder uten nøkkel, ingen her vet nok hvordan.
De blir nok hovedsaklig startet ved hjelp av en laptop.
Er vel fullt mulig vha ODB hvis man klarer å komme til kontakten uten å trigge noen systemer ville jeg tro.

Men forutsetter at du har en kopi av alle koder, ala WPA-kodelisten som ble lagt ut her tidligere.
du får veldig ofte kjøpt slike biler til en bra pris hvis du har kontakter i kriminelle miljøer. MEN jeg redigerer litt her, for hadde du hatt det så hadde du vel ikke spurt. beklager for dårlig svar. Ville heller tatt innbrudds versjonen, eller å vente ved en minibank der folk løper ut av bilen med nøkkelen itenningen, også kjører du svin ett godt stykke og gjemmer bilen i hvertfall 2-3 mnd. (forutsetter at du KAN kjøre bil, ikke "jeg har akkurat lært og gire") hehe . ikke at jeg oppfordrer til dette men.
Sist endret av take'a'hit!; 15. november 2010 kl. 01:58.
hehe, ingen dum ide! litt mye pes kanskje, men skitt au. den beste metoden er vel å ta helt splitter nye biler fra ''lageret'' til bilforhandlere. HVIS man skal stjele, selvsagt (noe som dømmer deg til et liv fult av moralsk usikkerhet)
ja det er jo sant, brekk på lager/smelle inn vinduene på forretninger å kjøre ut biler er jo også populært her på østlandet ihvertfall men kanskje ikke ett sted å starte i alderen til TS?;P
såkalte sjokkbrekk er jeg godt kjent med, hehe
Er det ikke bare å åpne brevsprekken i døra, bruke en skistav, hente nøklene fra nærmeste benk med skistav, kjøre avgårde?
Her virker det som at du har sett en eller annnen kul film, og vil gjenprodusere det du har sett, bare at du er for dum til å greie det selv.

OM du i realiteten faktisk er <18, og "har råa til bil", men gjør dette for the lulz, tror jeg du har langt større problemer enn hva du kjører rundt i. (ps. google NBUPF )
Letteste måten er vell bare å leige seg en bilhenger. Dra bilen du vil stjele opp på hengeren (bil uten alarm er å anbefale i dette tilfellet). Kjør derifra og kos deg noen dager hjemme i garasjen med å fjerne rattlås, og hotwire tenningslåsen til feks. En knapp som starter bilen.
Sitat av morgenstern Vis innlegg
Et godt tips er og skaffe seg en jobb og tjene opp nok penger til og kjøpe din EGEN bil.
Vis hele sitatet...
Hadde jeg først stjålet en bil, hadde jeg hvertfall IKKE brukt den selv Tror vel jeg hadde tatt på meg finlandshette og kjørt den til mafiavennene mine i Sverige >.<

Sitat av 0rgasmatr0n Vis innlegg
Hotwire tenningslåsen til feks. En knapp som starter bilen.
Vis hele sitatet...
Det funker dessverre dårlig, da startsperra på litt nye biler trenger å lese av RFID(?) fra nøkkelen for at hjernen skal starte drivstoffpumpe, tenning med mer :c
Sitat av excubated Vis innlegg
Hadde jeg først stjålet en bil, hadde jeg hvertfall IKKE brukt den selv Tror vel jeg hadde tatt på meg finlandshette og kjørt den til mafiavennene mine i Sverige >.<

Det funker dessverre dårlig, da startsperra på litt nye biler trenger å lese av RFID(?) fra nøkkelen for at hjernen skal starte drivstoffpumpe, tenning med mer :c
Vis hele sitatet...
Tenkte jo på en eldre bil. Før -95 ca. Gikk ihvertfall fint på min gammle audi a3 og golf.
Sist endret av 0rgasmatr0n; 15. november 2010 kl. 10:14. Grunn: Skriveleif
Sitat av 0rgasmatr0n Vis innlegg
Tenkte jo på eb eldre bil. Før -95 ca. Gikk ihvertfall fint på min gammle audi a3 og golf.
Vis hele sitatet...
Der støtter jeg deg På gamle tenningslåser har du fire ledere som styrer om motoren går eller ikke, pluss noen for å skru på strømmen. To av lederene skal brytes (klipp den ene), to skal settes sammen. Så har du en leder som skal hektes på +12v, som slår inn starterreleet. Gogo, nå er det bare rattlås igjen!

Ikke bryt den av, finn fram en skrutrekker og vri i stykker tenninga i stedet. Er alt for mange som har skada seg hardt når rattlåsen har poppa tilbake på plass i 80km/t
Sitat av excubated Vis innlegg
Der støtter jeg deg På gamle tenningslåser har du fire ledere som styrer om motoren går eller ikke, pluss noen for å skru på strømmen. To av lederene skal brytes (klipp den ene), to skal settes sammen. Så har du en leder som skal hektes på +12v, som slår inn starterreleet. Gogo, nå er det bare rattlås igjen!

Ikke bryt den av, finn fram en skrutrekker og vri i stykker tenninga i stedet. Er alt for mange som har skada seg hardt når rattlåsen har poppa tilbake på plass i 80km/t
Vis hele sitatet...
Sitat av blueshift Vis innlegg
Her virker det som at du har sett en eller annnen kul film, og vil gjenprodusere det du har sett, bare at du er for dum til å greie det selv.

OM du i realiteten faktisk er <18, og "har råa til bil", men gjør dette for the lulz, tror jeg du har langt større problemer enn hva du kjører rundt i. (ps. google NBUPF )
Vis hele sitatet...
Må desverre skuffe deg, har ikke sett noen '' kul film '' ang. dette. Og når det kommer i dumhet; ja, jeg er dum. Så dum at jeg er medlem av Mensa Norge & har fotografisk hukommelse En av de yngste medlemmene når sant skal sies. Og, nei, det er ikke jeg som har problemer. Jeg stiller et enkelt spørsmål som jeg ønsker svar på, jeg ønsker simpelthen å lære mer om emnet.
Det er heller du som har et problem som fant den kommentaren relevant i forhold til saken og tydelig føler en sykelig trang til å fremheve deg selv ved å kalle andre dum.
Beklager hvis du føler deg støtt på noen måte, men nok en gang, så blir jeg mektig provosert av at '' bedrevitere '' som deg skal bestandig skal komme med en nedlatende kommentar.

Til dere som har svart, og holder dere til saken; Takk for det!
Sitat av pondelover Vis innlegg
Må desverre skuffe deg, har ikke sett noen '' kul film '' ang. dette. Og når det kommer i dumhet; ja, jeg er dum. Så dum at jeg er medlem av Mensa Norge & har fotografisk hukommelse En av de yngste medlemmene når sant skal sies. Og, nei, det er ikke jeg som har problemer. Jeg stiller et enkelt spørsmål som jeg ønsker svar på, jeg ønsker simpelthen å lære mer om emnet.
Det er heller du som har et problem som fant den kommentaren relevant i forhold til saken og tydelig føler en sykelig trang til å fremheve deg selv ved å kalle andre dum.
Beklager hvis du føler deg støtt på noen måte, men nok en gang, så blir jeg mektig provosert av at '' bedrevitere '' som deg skal bestandig skal komme med en nedlatende kommentar.

Til dere som har svart, og holder dere til saken; Takk for det!
Vis hele sitatet...
Medlem av Mensa og mener at å poste sånt som dette er en smart vei og gå for å lære og ikke minst holde seg anonym..
For ikke å nevne den totale mangelen av evne til å finne frem til slik informasjon på egenhånd som forsåvidt er lett tilgjengelig for en 12 åring på nettet...
Hm... Mensa sier du? neppe....
Sitat av wolty Vis innlegg
Medlem av Mensa og mener at å poste sånt som dette er en smart vei og gå for å lære og ikke minst holde seg anonym..
For ikke å nevne den totale mangelen av evne til å finne frem til slik informasjon på egenhånd som forsåvidt er lett tilgjengelig for en 12 åring på nettet...
Hm... Mensa sier du? neppe....
Vis hele sitatet...
Måtte le litt av denne selv Mensa, my ASS!
Tro hva dere vil. Seriøse svar, takk!
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Å stjele bilene er jo lett, men å få start på de er værre, elektronisk startsperre, nøkkel osv.
Sitat av pondelover Vis innlegg
Seriøse svar, takk!
Vis hele sitatet...
Blir selvfølgelig vanskelig for oss dødelige å gi en person med så mye IQ seriøse råd.
Men her er et par like vel

Glem å hacke startsperra, det har du ikke opplæring eller erfaring til, og kommer heller ikke til å få det i nærmeste fremtid.

Hva du trenger er, 1 skapbil, 1 vinsj som klarer å dra en personbil på 4 låste hjul, 2 påkjøringsramper.

PS, ikke dra etter støtfangeren, den detter av med en gang.
Sitat av pondelover Vis innlegg
Tro hva dere vil. Seriøse svar, takk!
Vis hele sitatet...
Skjønner deg godt jeg. Er altfor mye flott ungdom i dag som kjeder seg og kanskje har havna litt på feil plan eller har kriminelle venner. Dermed er også dette en måte å skaffe adrenalin på. Noen liker å ha sex i prøverommet, hoppe utenfor fjell, kjøre offpist, se på action filmer, stjele biler, ruse seg. Noen måte å få verifisert at du er medlem i mensa for å få slutt på all mensa my ass whiningen?
Fortsatt det og jacke en nyere bil er helvette med mindre du har satt deg GRUNDIG inn i elektronikken hvordan den fungerer og har fabrikkert/kjøpt deg komponter som kan "stimulere" de kravene anti tyverisystemer krever. Noe som forøvrig krever skole og erfaring med elektronikk elektriske størrelser og verktøy.

De lettere måtene er:

-spar til å kjøpe en bergningsbil/tauebil, utgi deg for å berge/taue biler demonter dem forsk litt på elektronikken, selg i deler.
- Stjel bilen på en bensin stasjon kiosk etc vær obs på overvåking her er det viktig å sørge får å la bilen ligge lavt lenge evnt, styggfort ut av landet.
- Lær deg pickpocketing å stjel nøkla
- Bryt deg inn å stjel nøklene velg deg ut et offer fotfulg denne diskre fordel om det er en kvinne pga at nøklene ofte ligger i veska, ta den og sørg for at du på forhånd vet hvor bilen står.
- Stjel en eldre bil på tradisjonelt "hot wire" vis eldre volvo og ford serier er fine til å begynne med. Hint kleshenger av stål, skrutrekker og hammer
- Bruk kreativiteten din som bør være nogså høy. Planleggg lenge og godt husk å alltid ha en plan B
Hilsen nogså skoleflink/"smart" løsningdyktig ex kriminell
Sist endret av thebigt; 15. november 2010 kl. 17:29.
THEBIGT! My man, takker for svar
Sitat av wolty Vis innlegg
Medlem av Mensa og mener at å poste sånt som dette er en smart vei og gå for å lære og ikke minst holde seg anonym..
For ikke å nevne den totale mangelen av evne til å finne frem til slik informasjon på egenhånd som forsåvidt er lett tilgjengelig for en 12 åring på nettet...
Hm... Mensa sier du? neppe....
Vis hele sitatet...

dagens


stjel deg en gammel amrikaner det blir damer av..
trenger ingen gammel amerikaner for å mekke damer, men takk for tipset
Spurte du ikke om presis det samme i den "gone in 60.." tråden din etter at du hadde sett filmen? Eller den "rømme" tråden etter du hadde sett en annen film, eller hvordan det var...

Hvilken film er det nå da?
Sitat av pondelover Vis innlegg
trenger ingen gammel amerikaner for å mekke damer, men takk for tipset
Vis hele sitatet...
hva er det du vil med dette da ?
Sitat av ivingman90 Vis innlegg
hva er det du vil med dette da ?
Vis hele sitatet...
Har aldri villet ha noen gammel amerikaner Heller nyere biler.

Takker for svar, though En må ha humor også
Oh belive me ... det er gjort mye arbeid på dette området for å hacke og cracke di forsjellige transponers keys som bilprodusentene bruker. Det er relativt enkelt å få kjøpt blanke transponder keys til div. bilmodeller ( td. http://www.autotransponder.com/ ) som bare trenger programmering for å fungere. Det vanskligeste er jo selvsagt å finne eller få tak i transponder keyen som er i en nøkkel som starter en ønsket bil. Det er gjort framsteg på dette område da, eldre ( 1998-2005 ) biler har gjerne systemer som ikke er så gode som di nyeste ( dòh ) og til eldre bilen er til større mulighet er det at det er et svakt system som er brukt. Svake systemer lar seg ofte "bypasse" fordi man har funnet en eller annen "bug" eller svakhet i systemet som lar seg utnytte. Dette kan være fra alt som at men henter ut infoen elektronisk fra td. hjernen i bilen ved hjelp av div. diagnoseutstyr eller lignende. Det har dog også vært så svake systemer der ute som har latt seg lett bruteforce. Disse metodene for å få laget en fungerende copy er ikke akkurat særlig stealthy og det er flere og flere som forsøker å få til å sniffe transponder keyen, slik at man kan ha la oss si en ryggsekk med en data og utstyr å så gå man bare rundt på nærmeste parkeringshus å ser hva man klarer å fange opp. Mangen av transponder keys i bilnøkkler krever dog en slags fyskisk kontakt før den sender transponer keyen som vil låse opp en bil. slik at å sniffe transponer keys fra løse luften er ofte umulig. Dog kan det være nok til at tyver klarer å komme seg inn i bilen å ta verdisaker som ligger i bilen ( mobil, andre nøkler, airbag, radio etc. ) fordi bilalamer kan deaktiveres trådløst. Men for systemer der transponder keyen sendes først ved kontakt så er der varierende grad av suksess gjort. Muligens fordi at skal man først stjele en bil så vil man gjøre det på en stealthy måte, og vist man først har fysisk tilgang til en bilnøkkel orginal, ja da stjeler man denne heller og bruker den.
Før så var det sånn i bilbutikker at bilene ofte sto med skilter på og nøkkelen i inne i lokalet. Eventuelt skal aller nøkler være sentralt samlet i et skap mtp. brann/forskrifter. Nå ser jeg at fler og fler (ihvertfall dyre modeller) står uten skilt, og nøklene er jeg ikke sikker på lenger. Men ny bil, full tank samt vissheten om at ola nordmann kan komme seg på jobb taler for å besøke en forhandler om du absolutt skal. Bare husk å kjør avgårde før secutitas kommer (stille alarm)
Sitat av pondelover Vis innlegg
Så dum at jeg er medlem av Mensa Norge & har fotografisk hukommelse
Vis hele sitatet...
OT: Jeg avla WAIS-III test for noen uker sia, i forbindelse med etterdokumentering av ADHD / behovet for ritalin. Fikk 134, så jeg er også kvalifisert for Mensa >.< Allikevel føler jeg meg ganske dum av og til..

Når det kommer til deaktivering av startsperra på nyere biler, er det som mange har påpekt A FUCKING PAIN IN THE ASK! Men det er det folk som kan fikse for deg, og som også kan omsette bilene ganske mye lettere enn deg
Nå må dere forstå dette da! Gutten er ikke gammel nok til og stemme, men han er rikere enn de fleste her, og bor på oslo`s fineste vestkant. Og vent han er også medlem av mensa!
Gutten trenger ikke engang penisforlenger iform av en amerikansk bil for og dra damer.

En av to.
Du er enten 14år gammel, og har nettop sett en kul svindle film!
Du har ett serriøst problem til og lyve, og drømmer om det du sitter og sier du har / er.

Dropp de 2010 modell bilene dine, det er fysisk umulig for en ungdom.
Det er folk som har lang utdanning og gjerne polakker som er trent opp til slike ting som gjør sånnt.
Ingen stjeler en 2010 modell audi R8 for adrenalinet sin skyld!
Sitat av locking123 Vis innlegg
Dropp de 2010 modell bilene dine, det er fysisk umulig for en ungdom.
Det er folk som har lang utdanning og gjerne polakker som er trent opp til slike ting som gjør sånnt.
Vis hele sitatet...
Hehe. Ser for meg de polske luksusbiltyvskolene, der de utdannes og trenes opp i mange år helt til de er gammel nok til å dra til Norge for å stjele biler.
Fordommer, much?

Men ja, ingen unger som bare har lyst på litt tidsfordriv klarer å stjele nyere biler. Hvis det er kun for show, ta heller gamle biler, da. De er i alle fall mulige å ta. Når du sier du er helt grønn på dette, mener du da at du aldri har stjelt en gammel bil heller?
Gå inn og spørr eieren av den Audi R8'en du vill ha om du kan låne nøklene fordi du skal se på de.
Dette skjer:
1. Du stjeler en bil, blir observert som mistenksom av politiet og de kjører etter deg.
2. Du får panikk, prøver å kjøre fra dem, ender opp i en veikant.
3. 2 års utsettelse på lappen, store bøter og kanskje fengsel. Uansett blir det en grei egenandel på deg når du ødelegger en annens bil.
4. Foreldrene dine henter deg gråtende på politistasjonen, og du blir ydmyket foran dem.
5. Senere får alle vennene dine høre om dine ubrukelige valg, og du sliter med å få folks respekt i mange mange år i etterkant.

Hvis dette IKKE skjer, vil historien gjenta seg, se punkt 1. Du vil aldri få "nok" uansett, om du allerede er i disse dumme valgene. Du er dømt til å ødelegge ditt liv, din økonomi, andres liv og deres økonomi.


Edit: Jeg synes forøvrig det er gøy å diskutere all mulig form for kriminalitet når det er på konseptstadie og man faktisk bare diskuterer det av interesse og for diskusjonens skyld. Men du ber faktisk om konkrete tips som man lett tenker at du faktisk planlegger å utføre. Derfor får du bare piss fra meg, og ikke noe til diskusjonen.
Sist endret av Matthiesen; 15. november 2010 kl. 20:39.
Hvis du hadde vært så intelligent som det du påstår Pondelover hadde du visst at kriminalitet aldri lønner seg i lengdet. Ihvertfall ikke det og stjele biler. Skaff deg heller en hobby som kan gi deg masser adrenalin. Fks. seilflyving? Med din Mensa-hjerne og enorme kapital burde da ikke dette være noe problem?

Skal også sies til dere som synes bilkriminalitet er interessant men ikke er 14 år og får boner av og sitte hjemme og skryte av hvor smart man er og skal stjele biler på et nettforum, at det gitt et veldig interessant program på tv2 i kveld som kaltes "Biltyvene" der man får vite alt om hvilke metoder kriminelle bruker for og stikke av med bilen til average-Joe og hvordan de svindler dem på andre måter. Kan sees på Tv2 Sumo
Sitat av morgenstern Vis innlegg
Kan sees på Tv2 Sumo
Vis hele sitatet...
Zebra er korrekt.
Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Zebra er korrekt.
Vis hele sitatet...

Zebra VAR korrekt... Men Sumo er nå korrekt da programmet har allerede BLITT sendt. Derfor kan du nå se programmet på tv2s nett-tv tjeneste med navnet tv2 SUMO.


Haters gonna hate..