Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3338
Hei.

Hva heter sånn type skjerf som euopris bare kaller for "skjerf" i kundeavisen (kundeavisen kan du se i pdf her)?
Ser ut som en bandana?
Trådstarter
Tusen takk.
Litt mer spesifikt: Paisley Bandana
Trådstarter
Forresten så må jeg bare spørre, fins det noen butikker som selger mye sånt over disk (ikke over internett)?

Har nemlig lyst på akkurat sånn bandana skjerf, og lurer på om det går ann å kjøpe det uten å bruke internett.
Sitat av Herû Vis innlegg
Forresten så må jeg bare spørre, fins det noen butikker som selger mye sånt over disk (ikke over internett)?

Har nemlig lyst på akkurat sånn bandana skjerf, og lurer på om det går ann å kjøpe det uten å bruke internett.
Vis hele sitatet...

Ville tro at Cubus og H&M og diverse slike butikker har, sikkert Glitter også.
hvorfor ikke bare gå på europris som selger det nå? :P
Har sett det i en sportsbutikk også Husker ikke hvilken da..
Sist endret av Kiy0shi; 3. juli 2010 kl. 20:52.
Sitat av Herû Vis innlegg
Forresten så må jeg bare spørre, fins det noen butikker som selger mye sånt over disk (ikke over internett)?

Har nemlig lyst på akkurat sånn bandana skjerf, og lurer på om det går ann å kjøpe det uten å bruke internett.
Vis hele sitatet...
Kjøpte en bandana som det der på en sportsbutikk... Har senere kjøpt 2 andre farger også. Har den der i svart, rød og hvit. Husker ikke helt hva sportsbutikken heter tho :L (Garanterer at den er på flere kjøpesentre)
Trådstarter
Har nå søkt på google, men alle steder som har den på nettet, har alle utsolgt.
Så bra da...

Fra spøk til revolver, har du sjekka en fysisk butikk?
Trådstarter
Sitat av Turbokalven Vis innlegg
Så bra da...

Fra spøk til revolver, har du sjekka en fysisk butikk?
Vis hele sitatet...
Har aldri sett det i en fysisk butikk, men vil gjerne få vite om en fysisk butikk dere har sånne bandana skjerf som den svarte jeg linket til av den jeg hadde veldig lyst på.
Om du bor i Oslo kan du ta turen til Bogstadveien. VIC dame (nr.24) hadde slike på bakrommet/lageret i januar, og skulle ta de frem til sommersesongen igjen.
Flava eller hva fan den sjappa i oslo heter har det da, i maange forskjellige farger..
Cubus hadde masse sånne før! Hør med de bak disken.
Mener å huske at de har bandanaer på carlings.
Mener å huske jeg kjøpte min på glitter
Selges i stort utvalg på Anton Sport på Sandvika Storsenter. Husker ikke pris, men relativt dyrt i forhold til nett...
Om du vil ha sånnt skjerf i mange forskjellige farger, mønstre, størrelser, osv. Dra til oslo. Alle Street Wear shappene har det :P de koster 70 kr, jeg har allerede rosa (til twintip) , Hvit og Svart og blå og rød (til hverdagsbruk) 70 kr er ganske så billig, du får også kjøpt det på Flava i oslo. Men der har de bare mønster på 1 side :P
Lykke til !

Alex
Hadde hulpet om du skrev hvor du bor.

uansett: de fleste store kjedene har sånne.
Har selv kjøpt på: H&M, Carlings, Cubus, Lindex. Så stikk innom en butikk med et bilde og spør om dem har.
Trådstarter
Sitat av unroge24 Vis innlegg
Om du vil ha sånnt skjerf i mange forskjellige farger, mønstre, størrelser, osv. Dra til oslo. Alle Street Wear shappene har det :P de koster 70 kr, jeg har allerede rosa (til twintip) , Hvit og Svart og blå og rød (til hverdagsbruk) 70 kr er ganske så billig, du får også kjøpt det på Flava i oslo. Men der har de bare mønster på 1 side :P
Lykke til !

Alex
Vis hele sitatet...
mener du 70 kr pr. stk. eller, det er i tilfelle dyrt, koster 49 og 39 de fleste steder (ivertfall på nett).
Så må du legge på lønn, leie av lokaler, strøm, avgifter++ for å selge ting i butikk kontra over nett.. Pluttselig koster noe 30 kroner mer. Sånn er det bare.

Men, du skal vel sikkert klare å skrape sammen 70 kroner eller? Du får klippe plenen hos bestemor, pante flasker eller noe som helst egentlig. Så skal du klare å skaffe 70 kroner på en time.