Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 651
Anonym bruker
"Underernært Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er dette en ok kombo i lave doser? f.eks 4mg rivo og 20mg stilnoct? Er bare ute etter en chill rus. alkohol er uaktuelt. føler lite av rivo alene. føler også lite av stiilnoct i lave doser alene. derfor jeg spør
Hver sin smak, men Stilnoct er kjent for å gi sterke hallusinasjoner når man holder seg våken. I store doser - og hvis man sovner - er CNS-depresjon en konsekvens hvis man blander de nevnte medikamentene.
Anonym bruker
"Underernært Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
har erfaringer ned relativt store doser rivo alene. 10- 12mg. aldri blacket ut på det. stilnoct i store doser derimot blacker jeg ut. ikke noe gøy egentlig. Men har en tanke om at små doser rivotril kombinert med lav dose stilnoct kan være mer beroligende samtidog som jeg ikke blacker ut. Men aner ikke. derfor jog spør.
Anonym bruker
"Underernært Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
planen var å holde meg våken i noen timer på kombinasjonen. Men er det farlig styrer jeg selvfølgelig unna.