Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1193
Anonym bruker
"Vettskremt Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis man skal bruke testosteron over lang tid, hva vil være en «fornuftig» ukentlig dose da hvis man er ute etter den psykiske boosten heller enn den anabole effekten?
Med lang tid mener jeg over flere år. Har kjørt 250 mg i uka og den effekten var jeg veldig fornøyd med men jeg fikk jo fortsatt en del vann. Kan jeg trøkke 125 mg i uka for eksempel og fortsatt få den energiboosten samt selvtillitsboosten?

Jeg kjenner til farene og at min egen produksjon går til helvete, men jeg klarer ikke dette livet med angst og depresjon lenger. Har gått i behandling i flere år og prøvd et utall medikamenter og testo er det eneste jeg har hatt god effekt av.
Vannretensjon vil du jo uansett få, men du kan jo alltid legge til noen andre midler og piller evt i små doser for å unngå dette.
Anonym bruker
"Vettskremt Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er ikke så viktig med det vannet, men heller om det psykiske vil bli bedre av så lav dose som 125 i uka. Det er test enanthate det er snakk om. Burde jeg vel sagt k første melding
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sjekk ut TRT. Mange fightere i UFC var på TRT før. De boostet testosteronet sitt til over det normale, men ikke nok til å regne som en "bolekur". Ville tenkt meg godt om dog... Hvis du skal gjøre dette ulovlig vil du få problemer når du f.eks. skal på lengre utenlandsreiser og slite med null testo og alt det fører med seg, såfremt du ikke smugler med hetteglass og sprøyter.

Enanthate er noe av det med lengst halveringstid, så er spesielt hvis du har opphold på mer enn 2 uker.
Kan ta å feriere fast i Thailand da, der er bol lovlig ;D