Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1534
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har svelget ca 2 spiseskjeer med Natron før jeg bomba ca 0.1/0.2 med speed. Så her er spørsmålet:

Hvordan er det å påfylle med natron mens effekten pågår. (snakker om påfylling ca 6 timer etter speed-bomba)

Å et spørsmål til:

Ang makka-pikk, merker at penisen ikke er helt innskrumpa som den pleier (ofc grunna den lave dosen jeg klarte å skrape frem). For å vedholde makka-pikken er det noen spesifikke ting jeg kan gjøre? som fks trene å få blodet til å jobbe med musklene istede for pikken?
Har kanskje 0.01-0.02 igjen klistra fast til posen så må evt drikke det etter jeg har helt vann oppi, vil det vedholde makka-pikken bedre?
Sorry for at jeg spør så dumt, skal nemlig få dame på besøk snart, fant ut først for et par dager sia hvor mye makka-pikken kan være til nytte :P

vekt: 57
høyde: 189
Takker for svar følger med hele tia, haster litt

PS: Kan sende bilde av det lille jeg har igjen om det vil være lettere å svare på spesifikke da.
Hvordan i all verden kommer makkepikken deg til gode?
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Hvordan i all verden kommer makkepikken deg til gode?
Vis hele sitatet...
Utholdenhet, om du får den opp
Du burde spise mer mat tjommi
Kan noen fortelle meg hva greia med natron og speed er?
Blir litt forvirret
Sist endret av kimmy9gga; 27. mars 2018 kl. 20:21. Grunn: Fordi
Natron er syrenøytraliserende og skal visstnok gjøre opptak i magen mer effektivt, uten at jeg har prøvd dette selv.
Med din vekt og høyde er det bare å starte klatrekarrieren nu!