Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1692
Har de siste dagene satt sammen en nettside som lister spilltilbud hentet fra Reddit. Tilbudene hentes fra en aktiv subreddit med over 250.000 subscribers, og innholdet som postes blir moderert av en gjeng dyktige moderatorer. Det som slipper gjennom nåløyet er derfor som regel av god "kvalitet".

Skjermbilde:
http://i.imgur.com/fZuvobI.png

Features:
  • Liste over mest populære tilbud i dette øyeblikk.
  • Liste over siste tilbud som er lagt ut.
  • Kan filtrere etter nettbutikk.
  • Oppdateres automatisk 24/7
  • Responsivt design - Fungerer like bra på mobil som på desktop.
  • Nettside og MYSQL er hostet på VPS som sørger for god stabilitet og hurtig innlasting.

Når en "deal" ikke gjelder mer, så blir den listet med "Deal Expired". Du vil nok oppleve at noen deals kan være expired, selvom dette ikke er merket. Det er dessverre noe jeg ikke har kontroll over. Så, det gjelder å være raskt ute.

MeeGames er kanskje en redundant løsning - men den finnes i hvertfall og du er mer enn velkommen til å ta den i bruk.

MeeGames.com


Tilbakemeldinger ønskes

[COLOR="Silver"]Om du kjeder deg, så får du lov til å sjekke ut andre småprojekter jeg har laget etter innfall av "Dette må jeg bare lage! "
  • Vimi.tv - Alternativt interface for twitch.tv. Tenkte egentlig å bare lage en alternativ versjon av stream+chat - men så ble det en "klone" av hele nettsiden. Den bringer ingenting nytt på bordet, bortsett fra at der du ser stream+chat dekker hele browservinduet.
  • vMashup.com - Alternativ til YoutubeDoubler. Jeg synes nå min versjon er bedre / mer praktisk, men det er nok en smaksak.
  • chatpaint.com - En side som lister alle bilder som er laget via en tegne-extension for Facebook (Som en venn fra Serbia har laget). Et lite artig prosjekt. Brukere har til sammen generert over 40.000 bilder til nå!
  • animalcute.com - En random videoside for søte dyr som jeg satt sammen. Den har nesten ikke innhold og blir ikke oppdatert.
  • chatstickers.com - En nettside hvor du kan sende "stickers" som ikke finnes i Facebook. Den er laget kun for inntekts skyld, så den ser ikke ut i måneskinn om du deaktiverer adblock.
Det var vel de jeg har laget i det siste som er verdt å nevne. Vil legge til at de fleste er laget som "proof-of-concept" for å lære språk og forskjellige måte å løse ting på.
[/COLOR]
Hadde vært kjekt med en link til tråd på reddit eventuelt, sammen med navnet på siden som har tilbudet, rabatten og hvor lange siden det er.

Trådene på reddit bruker å ha folk som kommenterer om det er et godt kjøp, eller om det finnes bedre tilbud.

Hvilke subreddits er det MeeGames henter info fra?
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Hadde vært kjekt med en link til tråd på reddit eventuelt, sammen med navnet på siden som har tilbudet, rabatten og hvor lange siden det er.

Trådene på reddit bruker å ha folk som kommenterer om det er et godt kjøp, eller om det finnes bedre tilbud.

Hvilke subreddits er det MeeGames henter info fra?
Vis hele sitatet...
Link til reddit tråd kan jeg ordne. Fikser det i morgen!
Foreløpig er det kun GameDeals, siden de har et sett med regler for hvordan en post skal formes. Det gjør det lett for meg å plukke ut informasjon. Navn på side + rabatter er hentet rett fra tittelen for eks.

Om dere har tips til andre subreddits som følger en form for standard, så kan jeg inkludere dem også.
Tja... du kan jo også scrape nettsider for kuponger, f.eks. denne som har egen kategori for spill: http://slickdeals.net/deals/games/

Kanskje fargekode forskjellen mellom "kupong" og "tilbud" i oppsettet ditt. (dvs. "<insert navn på kupongnettside>" og "reddit")
Sist endret av Turbolego; 19. november 2014 kl. 00:33.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Tja... du kan jo også scrape nettsider for kuponger, f.eks. denne som har egen kategori for spill: http://slickdeals.net/deals/games/

Kanskje fargekode forskjellen mellom "kupong" og "tilbud" i oppsettet ditt. (dvs. "<insert navn på kupongnettside>" og "reddit")
Vis hele sitatet...
Nå begynner jeg å få ideér... Nå blir det ikke mye fritid fremover merker jeg
MeeGames.com så bra ut så skal sjekke ut MeeGames.com i kveld