Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1993
Hei!
Har over sommeren produsert musikkvideoer til første EP, Ålreit Fyr! I dag slapp vi den første, som heter Nede med Kongen
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hook opp med Juicekongen og la han lage beats til deg.
rapper irl
kongamf's Avatar
Trådstarter
Har faktisk en sang klar på en beat av Juicekongen. Tror ikke han vet det selv.
Hehe jævlig bra.
Profesjonell produksjon, og teksten høres bra ut. Det store problemet er, at når jeg faktisk lytter til hvert ord og prøver å forstå hva du prøver å formidle, høres det ut som en hel masse babling med mange ord som rimer. Når beaten kommer og låta begynner så virker det som at du prøver så jæævlig hardt, men jeg synes ikke du får det til.

Sorry ass, var bare sånn passe... og litt kleint.
rapper irl
kongamf's Avatar
Trådstarter
Sitat av retynsviL Vis innlegg
Profesjonell produksjon, og teksten høres bra ut. Det store problemet er, at når jeg faktisk lytter til hvert ord og prøver å forstå hva du prøver å formidle, høres det ut som en hel masse babling med mange ord som rimer. Når beaten kommer og låta begynner så virker det som at du prøver så jæævlig hardt, men jeg synes ikke du får det til.

Sorry ass, var bare sånn passe... og litt kleint.
Vis hele sitatet...
Godt! Slik skal det være.
kongamf aka swaghetti yolonese