Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 582
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har forsøkt to ganger å gå minst en uke uten sub, og når jeg tar igjen får jeg ingen euforisk følelse, som jeg gjorde de første ukene. Noen tips? Bør jeg gå enda lengre uten sub?
Ja, en måned uten inntak er vel det vanlige tipset.
Er nok lettere å svare deg med litt mer info om hvordan du bruker Sub’en Det er fullt mulig at en måned er anbefalt for det du forsøker å få til - men det er helt avhengig av hvor lenge og ofte du holdt på fram til du stoppet. Om det har vært en lang periode, og du har lagt den under tunga kan en måned i noen tilfeller være for lite. Jeg har et system som fungerer(helt til det ikke gjør det) for Subutex: Maks 3 dager i rad - så en ukes pause - 3 dager i rad - 2 uker pause - 3 dager i rad - 3 uker pause. Pausene øker i takt med forbruket til det når et naturlig og individuelt valg om hva man gjør videre. Man skal helst slippe å være hekta da, hvis man fulgte reglene Håper du finner tilbake til «den» igjen Mvh