Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 4351
Hei, lagde meg en profil fordi jeg lurte på det her ^^

Jeg har lest på denne nettsiden at man kan blande ut en LSD-lapp i enten destillert vann eller sprit, og at man ikke kunne bruke kranvann pga klor-innhold.

Spørsmålet mitt er da hvilke kriterier som gjelder for væsken for at man kan bruke den til å blande ut LSD? Kan man for eksempel bruke brus?
This is bat country!
gregory's Avatar
Destillert vann eller sprit stemmer. Klor dreper syren.

Ikke bruk brus. Ta 10ml vann, ta LSD oppi.
Trådstarter
5 0
Jeg lurer mest på hvilke kriterier væsken må ha, altså hvorfor ikke brus?

Og hvorfor så liten mengde væske, er det pga smaken?
This is bat country!
gregory's Avatar
"As such, I would assume SHORT-TERM storage of LSD in soda is fine, but not for more than an hour or two to be safe. "

Jeg personlig syns det er lettere å måle med 10ml. Har du grunnleggende kunnskap om lsd vet du at syre er smakløst.

Put it in your mouth. Don't waste good acid.
Hvorfor blande ut i vann, og ikke dryppe på lapper/sukkerbiter? Ser for meg at det blir mer rot med vann, enn med noe fast. Just curious
Trådstarter
5 0
Fordi jeg ikke har LSD i væskeform, men på en lapp.
Sitat av AdmiralPanda Vis innlegg
Fordi jeg ikke har LSD i væskeform, men på en lapp.
Vis hele sitatet...
Så hvorfor ikke bare ta lappen?
Har du tenkt å mikrodosere og blande det ut for enklere mikro-inntak?
This is bat country!
gregory's Avatar
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Så hvorfor ikke bare ta lappen?
Har du tenkt å mikrodosere og blande det ut for enklere mikro-inntak?
Vis hele sitatet...
Kan jo hende at dette er førstegang for TS.

AdmiralPanda: Vet du hvor ca hvor mye ug lappen er på?
Trådstarter
5 0
Lappene skal være på 250 ug, jeg ønsker å dele dem fordi en kompis vil ha en mindre dose første gang han tar LSD.

Eventuelt tenkte jeg å da en lapp, og så noen timer ut i trippen drikke en halv dose for å forlenge effekten.
Sitat av AdmiralPanda Vis innlegg
Jeg lurer mest på hvilke kriterier væsken må ha, altså hvorfor ikke brus?

Og hvorfor så liten mengde væske, er det pga smaken?
Vis hele sitatet...
fordi brus inneholder kullsyre som bryter ned syra
Sitat av AdmiralPanda Vis innlegg
Lappene skal være på 250 ug, jeg ønsker å dele dem fordi en kompis vil ha en mindre dose første gang han tar LSD.

Eventuelt tenkte jeg å da en lapp, og så noen timer ut i trippen drikke en halv dose for å forlenge effekten.
Vis hele sitatet...
Forlenge effekten?? WOOT, er ikke 10-12 timer nok??
Trådstarter
5 0
Det varte kun 5-6 timer for meg sist. Samme dose.
This is bat country!
gregory's Avatar
Da tar du en lapp på 250ug, mens kompisen drikker 5ml av 10ml utav lsd i vann.
Det er bare bortkasta å etterdosere LSD, med mindre du øker doseringen betraktelig. LSD varer uansett lengre enn 5-6 timer. Dobbelt så lenge, faktisk. Høres ut som enten har fått i deg såpass lite at du ikke merket siste del av trippen,eller at du har fått et annet stoff. Uansett, vanskelig å tenke seg noen gode grunner for å skulle løse lappen sin i vann. Mye styr for ingenting, annet enn kanskje litt svinn.
Jeg kan også være med på å understreke at LSD alltid har vart over 5-6 timer i mine tilfeller også. Vi snakker 10-12 timer minimum, ofte med vanskeligheter for å sove fordi huet er så stuka etterpå.

At effekten går over etter 5-6 timer på 250ug, høres rart ut. Mulig dere har fått noe anna? N-bome f.eks. Mye rart som selges som "lsd", selv om det er RC.
Ville sjekket litt opp på dette. Spesielt siden f.eks n-bome kan føre til dødsfall ved overdoser, noe som ikke skjer på LSD. Ganske viktige å vite, i grunn.