Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1885
Jeg og en kamerat har samlet klipp til denne filmen i perioden 2012 - 2014. Råfilmen resulterte til et klipp på 3 minutter og 40 sekunder.
Redigert i Adobe Premiere Pro og After Effects.

https://www.youtube.com/watch?v=QBESy1B0H1M
Sist endret av Christian; 27. oktober 2014 kl. 14:48.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jævlig rått! om jeg må pirke så kanskje vær litt mer kreativ med noen av kameravinklene, og film i rett lys:
Det blir veldig grått når solen står høyt, farger blir kjipe, så det beste er å filme tidlig på morgenen eller når sola står lavt på kvelden (avhengig av årstid selvfølgelig).

Edit: Etter å ha sett klippet så ser jeg jo at omtrent alt er filmet med lav sol, så det er enten kameraet eller komprimeringen på filmklippet som får ting til å se grått ut.
Sist endret av Dodecha; 27. oktober 2014 kl. 15:42.
Mange kule shots her, men jeg syns kanskje det hadde gjort seg med widescreen og høyere oppløsning?
Meget heftig! Repper Globe bra
superbra! Eneste jeg syntes var kjedelig var manualtriksa på parkeringsplassen. P-plasser er ikke bra. Kjedelig omgivelse/kjipe farger (Svart og grått) og dritt obstacle=fortauskant. Resten av filmen var 10/10! Spesielt begynnelsen før gjesteskaterne var kul. Send inn til Tacky som fredagsjuice!!!!!!
Kudos, kake og klemmer for IKKE å bruke powerhouse/wubwubwub musikk.
Tøff video. I like.
sick tricks man Digga den!
Takk for kommentarer
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Edit: Etter å ha sett klippet så ser jeg jo at omtrent alt er filmet med lav sol, så det er enten kameraet eller komprimeringen på filmklippet som får ting til å se grått ut.
Vis hele sitatet...
For utenom de gangene det har vært lite lys tilgjengelig så er det komprimeringa som kan til at det ser grått ut. Jeg lastet bare opp rå-fila til Youtube.