Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1406
Hei! Lurte på om noen som hvet hva som gir meg rykkninger og stramming av alle "store" muskler i kroppen etter å ha røykt grønt?
Med alle store muskler tenker jeg på skuldre,armer,bein etc...
Skjer og av og til med små muskler som fingre,tær,ansikt, etc

Må og legge til at er relativt ny til weed, har tatt meg noen trekk ca en gang hver 3 måned men i d siste 2 har d blitt til 3-4 ganger i uka.


Takker for svar!

Ps, se vekk ifra alle rare formuleringer og feil er ganske stein nett nå :P
Dette er helt vanlig Dette skjer oftest når du har røyket litt for mye. Får selv helt sinnsyke spasmer i føttene når jeg har tatt et trekk for mye.
Sist endret av nattenssønner; 12. februar 2014 kl. 04:27.
Trådstarter
37 5
Okei, godt å høre :P Røyka ein joint med ca 60/40 tobakk,grønt så da er det nok bare det at det blei litt for mye
Best å ta det rent, via flaske/bong eller pipe.
Jeg røykte en del når jeg ble 16, en kveld litt mer enn vanlig. Jeg ente opp med rykninger i hodet. De har vedvart til den dag idag og skjer når jeg både har røyka og når jeg er nykter. Det varer i noen sekunder og kommer som regel når jeg strammer nakken eller skal legge hodet i en mer avslappende stilling. Ikke ubehagelig bare irriterende
Hørt om fler som har fått rykninger av røykings.
Har selv opplevd dette. Det kan jo ha med at man får i seg for mye nikotin på kort tid.
Opplevde rykninger i takt med musikken en gang, jeg, men blir vel ikke helt det samme.
Var rent grønt.
Ekspert på påstander
En kompis får sånne rykninger på hodet hans når han er fjern, ser ut som en kyllinghode. Chickenhead:-P
Har du epilepsi eller har du tidligere hatt krampeanfall?
Fikk også dette i begynnelsen av røykekarrieren min, spesielt i bena. Det har gått vekk etterhvert som jeg ble mer og mer innrøykt, så mulig det samme skjer med deg. Nå har jeg ikke røykt på en god stund, blir spennende å se om dette kommer tilbake når jeg begynner å røyke igjen :P
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Ender noen ganger med å rykke penis opp og ned til 3d-hentai når jeg røyker. Så det du opplever: helt normalt
Sist endret av meaculpaUIO; 12. februar 2014 kl. 14:50.
Trådstarter
37 5
Sitat av Heisenberg1 Vis innlegg
Har selv opplevd dette. Det kan jo ha med at man får i seg for mye nikotin på kort tid.
Vis hele sitatet...
Hmmm tvilsomt, har prøvd å bytte ut tobakken med skullcap også har jeg og prøvd reint men får rykkninger uansett :P

Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Har du epilepsi eller har du tidligere hatt krampeanfall?
Vis hele sitatet...
Nope.
Digital nomade
trippy's Avatar
Fikk alltid dette før når jeg ikke hadde røyka så mye før. Hvis jeg blir kaldt og røyker så er det dog ofte jeg får litt rykninger ja. Mange mener dette kommer av nikotin, men tror det kommer litt an på person, da jeg alltid røyker reint, men fortsatt kan få slike rykninger.
Sist endret av trippy; 12. februar 2014 kl. 21:45.
Helt vanlig. Jeg får det alltid