Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1085
Sitter her å tenker på hva jeg skal gjøre videre. Har vært speeda siden ca. kl. 11:30 fredag morgen og tenker på å hitte opp naboen min for noen elvanser når han våkner.

Vil dette gi effekt? Med tanke på jeg har fått i meg sikkert 1g pluss null søvn.

Vennligst ikke svar at jeg bare skal droppe det fordi det er dårlig for deg og den slags
vel elvanse funker dårlig opp nesa, så anbefaler sterkt at du dropper det..
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Funka fint for min del etter 0.5g pepper, bare husk at det tar en tid før elevanse funker da, så ville tømt kapslene og bare svelget pulveret inne, fjerner vertfall LITT av onset tiden

Og ja, om du prøver å snorte det så vil det ikke funke (vertfall såvidt)
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Eneste effekten man får av å snorte Elvanse eller Aduvanze er når det renner ned i magesekken, det er fysisk umulig å få effekt på noen annen måte. Når det er sagt så var jeg amfetamin misbruker i hele ungdomstiden uten å vite at det ikke var missbruk men heller selvmedisinering av en adhd diagnose jeg ikke visste om enda. Nå mange år etterpå hender det jeg går med på å smake på når det hvert skuddår er en som påstår han har kjøpt den beste og reneste pepperen på jorda.... for så å ikke få noe særlig effekt selv..... pga adhd medisinene jeg bruker. Elevanse er jo 100% ren pepper, så den lille effekten du fikk av at det rant fra nesa å ned i magen sier kanskje litt om hvor dårlig generell pepper her i landet er? :P
Tror ikke han mente å sniffe elevanse, alle vet vel det ikke funker? Virket mer som litt etterjustering med pille heller en mer fart, men har ikke tatt det mer en gang. En 70mg, en gang, uten fart, fikk den roen på det. Føltes langt fra så høyt opp som fart tar meg. Men jeg har ikke adhd, men autisme eller asperger syndrom da, er vel litt EKSTRA aperger jeg, tror jeg, så nesten autsime da....det er liksom videre ut på siden enn asperger på en skala fra normal til pleiepasient med bleie, uff. Men jeg fungerer som et oppegående menneske tror jeg....vet faen ikke helt...om jeg kutter ut fart er jeg temmelig normal jeg.

Men nok pulver, så er jeg en maskin altså 0,7g i dag. Snart to på natten nå, helvete. Tre timer til metadon da, klarer vente. Har 100mg quetiapin til vist jeg våkner midt på natten, tror den flyr ned i magesekken med litt farris+bringebær funlight nå. Og noe grønn te, glemte det tidligere.

s
Sitat av saviour Vis innlegg
Tror ikke han mente å sniffe elevanse, alle vet vel det ikke funker? Virket mer som litt etterjustering med pille heller en mer fart, men har ikke tatt det mer en gang. En 70mg, en gang, uten fart, fikk den roen på det. Føltes langt fra så høyt opp som fart tar meg. Men jeg har ikke adhd, men autisme eller asperger syndrom da, er vel litt EKSTRA aperger jeg, tror jeg, så nesten autsime da....det er liksom videre ut på siden enn asperger på en skala fra normal til pleiepasient med bleie, uff. Men jeg fungerer som et oppegående menneske tror jeg....vet faen ikke helt...om jeg kutter ut fart er jeg temmelig normal jeg.

Men nok pulver, så er jeg en maskin altså 0,7g i dag. Snart to på natten nå, helvete. Tre timer til metadon da, klarer vente. Har 100mg quetiapin til vist jeg våkner midt på natten, tror den flyr ned i magesekken med litt farris+bringebær funlight nå. Og noe grønn te, glemte det tidligere.

s
Vis hele sitatet...
Føler du nevner den metadonen din omtrent vær post du skriver
Sist endret av Metylfenidat; 26. mars 2020 kl. 03:15.