Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 860
Hvilken mobil burde man kjøpe nå? burde man satse på touch telefonene?

Sony ericsson sin C902 er en bra telefon, tenker på noe lignende.

Enten Sony ericsson eller Nokia, noen anbefalinger.

takker på forhånd for svar!
Sist endret av Trono; 28. desember 2008 kl. 21:35.
Hva om du kommer med dine bruksområder så vi kanskje kan hjelpe deg avgårde i riktig retning på en skikkelig måte.
Kommer mye av hva du ønsker av en telefon.
SE C902 er vel en helt grei telefon, men selv kjøpte jeg nylig en W902 da musikk delen tellere mere en kamera for meg.
Før kjøpte jeg kun Nokia da det var det jeg var kjent med. Men etter jeg en gang kjøpte en Sony Ericsson og har blitt vant til det, så har det blitt med SE de siste årene. Nå har jeg både Sony Ericsson (privat) og Nokia (arbeid) og begge er egentlig helt greie telefoner, og begge har et hav av forskjellige modeller med forskjellig funksjoner etter hva du ønsker av en telefon. Samme gjelder vel samtlige andre produsenter også.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Styr unna det som er av HTC, om du da ikke har en sterk forkjærlighet for det merket da. Touch på de er som bremsespor i boxern når du har med en ny dame til sengs. iPhone er en genial telefon. Ellers har jeg sansen for n-serien til nokia. Dog er etpar av de litt nye, som f.eks n96, litt buggy enda. Tuben til nokia kommer til å bli bra, iallefall en liten konkurrent til iPhone. N95 begynner vel å bli "gammel", men jeg holder meg til den enda en stund.
Bare sjekk ut amobil.no -> prisguide. Der kan du legge inn diverse ting du vil mobilen din skal ha, og søke etter det.
Så dukker det opp akkurat den du vil ha.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg stjeler denne tråden vil ikke lage ny.
Jeg har en sony ericsson w580i mobil som jeg har fått litt problemer med.
Den er kjøpt i El-Giganten i Sverige.
Problem nr.1 er at den ikke ville startes eller noe, svart skjerm hele tiden, uansett om det var fullt batteri, leverte den inn og de fiksa det.
Problem nr.2 er at når man holder over "joysticken" til mobilen så kommer det ingen lyd i det hele tatt, uansett om det er på fullt, det gjelder og til høyre om walkman logoen. Jeg er klar over at høytalerene er på "joysticken" men det skal uansett funka å ha en tommel over, eller å ha den i lomma.
Jeg leverte inn mobilen og henta den igjen idag, de hadde bytta noen greier men problemet er ikke fiksa. Så jeg tenkte å levere den inn igjen imorgen eller noe.
Så mitt spørsmål til dere er, er det 3 gang man får mobil eller skal den ha vært inne 3 ganger før man får ny?
Mobilen er kjøpt 02.01.2008 og jeg har garanti i 2 år og reklamasjon i 3 regner jeg med.
moderator sletter sikkert disse innleggene, for dette var meget, MEGET irrelevant.

ang. magisks uttalelse om HTC; haha, hva mener du med det? ja, jeg har TyTN, og touchen er smådårlig og upresis, er det slik på nyere modeller også?
Ja desverre Viva. Opp til HTC Touch Pro. Men jeg har ikke vært innom HTC Touch HD enda da.