Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1264
Tatt i tollen fra England til Sverige? Sendes til Svensk addresse.. Trodde det var lov å sende til Sverige, jeg...

Hvor står det den er tatt i tollen? Det er tollbehandling noe som det meste fra utlandet må igjennom i Norge og mest sannsynlig sverige også...
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Hvor står det den er tatt i tollen? Det er tollbehandling noe som det meste fra utlandet må igjennom i Norge og mest sannsynlig sverige også...
Vis hele sitatet...
Er jo en skummel rød hånd der, det er det internasjonale tegnet for stopp da!
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
svensk toll og politi er veldig sleipe når det kommer til frø.
ja det er lov, du kommer sikkert til å motta pakken.

svensk politi venter sikkert 2 mnd før de tipser norsk politi om bestillingen din.
(selfølgelig ikke garantert)

de som er lur i sverige bestiller til en "målvakt", altså en kompis som ikke har noe hjemme.

https://www.flashback.org/t2920539

du burde bestilt fra sverige til sverige om det står i ditt navn og du tenker å dyrke selv.
Sitat av CannaLars Vis innlegg
Er jo en skummel rød hånd der, det er det internasjonale tegnet for stopp da!
Vis hele sitatet...
Det betyr bare at det blir en liten stopp i bestillingen din før den sendes videre. Har selv bestilt både fra sverige til sverige og fra utlandet til sverige. Vet ikke hvordan svensk politi skal klare å tipse norsk politi uten eksakt identidet.
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Det betyr bare at det blir en liten stopp i bestillingen din før den sendes videre. Har selv bestilt både fra sverige til sverige og fra utlandet til sverige. Vet ikke hvordan svensk politi skal klare å tipse norsk politi uten eksakt identidet.
Vis hele sitatet...
Takk, nei da skal de gå ganske langt! Står kun mitt navn i systemet til post restante, så tviler på at de går så langt for 30 frø hvor halvparten er ren CBD!
All internasjonal post går til tollbehandling. Men, tollen tar bare stikkprøver, så mesteparten blir bare vinket forbi. Tollen kan også inspisere og åpne pakken din for å se om innholdet er lovlig, og om det må betales moms eller toll på den. Jeg har selv fått mange pakker som er stemplet "Åpnet for tollkontroll". Så slapp av, dette er helt rutine. Nå kommer det bare an på hvor lang tid dem bruker på den.Men jeg antar du skal frakte det til Norge etter hvert? Da er det der på grensa du bør være nervøs.
Det gikk fint!!