Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1356
Skulle en tur på butikken i dag. Rett vedsiden av ligger avfallstasjon for elkjøp. Fant em Acer aspire ES1-732. Fant ikke laderen til den. Noen alternative måter å få strøm i den på? Eventuelt noen som vet hvor man får tak i billige ladere?
Sist endret av Antiex; 7. august 2022 kl. 16:24. Grunn: Skriveleifer
Du får tak i uoriginale laddere, men selv dét er jo kjipt å bruke penger på om laptoppen viser seg å være defekt likevel.
Strengt tatt så er det ikke lov å stjele avfall fra returpunktene. Det ligger faktisk under grovt tyveri hvis Politiet gidder å gjøre noe med det.
Uvaksinert 👍
Clas ohlson, Kjell, elkjøp, komplett osv.

https://www.google.com/search?client...rloom-srp..0l5
Sist endret av daffe; 7. august 2022 kl. 22:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nok en grunn til at jeg ikke kaster laderen/fjernkontrollen sammen med en pc eller annen elektronikk. Med mindre jeg er sikker på at den er 100% ureparerbar. På pc skrur jeg også ut harddisken, hvis jeg kommer til.
Sitat av bashfoo Vis innlegg
Strengt tatt så er det ikke lov å stjele avfall fra returpunktene. Det ligger faktisk under grovt tyveri hvis Politiet gidder å gjøre noe med det.
Vis hele sitatet...
Her jeg bor er det vanlig at folk får forskyne seg fra el avfallet på miljøstasjonen. Personalet sier ikke noe på det. Funnet noe bra retro pcer og diverse der.
Sist endret av Stesolidhode; 9. august 2022 kl. 03:42.
Multilader, sånn hvor du bare bytter ut hodet på den som passer i pcen du trenger den til.
Sitat av Stesolidhode Vis innlegg
Her jeg bor er det vanlig at folk får forskyne seg fra el avfallet på miljøstasjonen. Personalet sier ikke noe på det. Funnet noe bra retro pcer og diverse der.
Vis hele sitatet...
Når Elkjøpansatte blir truet med kniv og glasskår så er det vel ikke rart at de ansatte gir faen i hvorvidt du utfører grovt tyveri eller ei, men verken det eller det faktum at politiet nedprioriterer slik kriminalitet gjør det lovlig.