Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 986
Hei folks

rask spørsmål, var innom å henta noe lsd, har trippe litte før osv. men har aldri hatt det i sukkerbiter før. er det noe forskjell på dem og burde de doseres anderledes?

MvH Maneten
Har som regel fått det på sukkerbiter selv, men har alltid tatt hele biten.
Tror måten man må dosere det på evt er ved og oppløse sukkerbiten i vann/Alkohol, ellers blir det vanskelig.
En kamerat av meg putter dråpene sine i vodka for lettere å kunne mikrodosere. Dosering generelt blir lettere.
Jeg har flytende syre i en flaske, og en dråpe er ca 120 mikrogram. Så når jeg selger syre, drypper jeg 1 dråpe pr sukkerbit. Så 1 sukkerbit tilsvarer en vanlig syrelapp.
anbefaler å ta 1 hel sukkerbit med engang. de er svakt dosert spør du meg hvertfall. med mindre du veier under 60 kilo da burde du kanskje bare ta 3/4 del
Ta hele uansett
En sukkerbit er ikke noe å dele på
Deler du opp sukkerbiten i væske så kan den deles eller doseres etter ønsket mengde, men bare ta hele uansett.