Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2255
Fått høre det er en gammal junker som skjøt doser med femmere og trappet seg opp. Røverhistorie eller ikke?
Med stor nok pumpe kan det kanskje gå, men Syntes det hørtes litt mye ut, men er mye drøyt i rusverden som kan høres ut som tull men faktisk er sant
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, det hørtes liksom jævlig mye ut. Sies jo at LD50 er rundt 2,5 gram på en gang men det kommer vel ann på styrkegraden osv.
Ja, det går helt fint å skyte 5g amf på en gang, men da skal du ha toleranse og itt kjip speed. Det drøyeste jeg har hørt om en en som satte en 10'er i en smell. I følge tøffetom ihvertfall.
Har aldri hatt så dårlig pepper at jeg har vært nødt til å trøkke innpå en femmer, men ett par gram har jeg vært oppi flere ganger. Men 5g av god pepper vil ikke føles bra, og hvis jeg er så innkjørt at det skulle være nødvendig så er det mye smartere med en pause for det vil uansett føles meningsløst.
Ja det går. Jeg har aldri sett noen gjøre det selv, men jeg tenker også det vil være noen utfordringer rundt volumet. 5g amfetamin tar jo opp litt plass i spøyta. Også må man blande det i nok vann at ting ikke setter seg fast så fort det er injisert.

Når det er sagt så er det ingen som trenger så store doser, men toleranse er noe dritt.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røverhistorie. Hva er poenget med å skyte 5g?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Røverhistorie. Hva er poenget med å skyte 5g?
Vis hele sitatet...
Å jakte rusen. Etter daglig bruk av amfetamin i noen uker så blir amfetaminen omtrent helt uten virkning. Kan da skjønne at noen tyr til å prøve å sette enorme mengder rett i blodet for å effekt om de er svært avhengige.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Ajajaj Vis innlegg
Yo går det ann å skyte 5g amfetamin på en gang?
Vis hele sitatet...
Handler denne tråden om å faktisk skyte 5g ren amfetamin eller 5g med gatespeed?
Det er litt vesentlig da sistnevnte antagelig maks inneholder 1 til 2g amfetamin og resten søppel + meth
Ifølge analyser gjort av "store" enkeltbeslag "amfetamin" på unevnte småplasser i Nordnorge - så var et par av beslagene så svake som "1-2% amfetamin" - så om det *går an* å skyte 5g med pulver av ukjent, såvel som kjent styrke amf ; hell yeah.

...dog, om det faktisk er noe å trakte etter - særlig her nede der kvaliteten holder seg jevnt over 20% på gateplan og opptil 70% på "mørsk-nettet" ; fuck no.

Er vel ikke noe mål å trykke på seg slag/hjerteinfarkt, er det...?

Det hører riktignok med at jeg vet erfaringsmessig at "toleransen" på amf stiger kjapt - og at "erfarne fjellfolk" kjapt kan bruke en femmer god speed på en dag - men over til "ville jeg gjort det selv om det gikk aldri så mye an...?"

Fuck. To. Tha. No.

Da tar jeg meg heller etpar-tre hviledager, før jeg så kan være våken i 36 timer på et halvgram igjen - inntatt oralt.

Som "takknemlig overlever etter de glade rc-dager på 2010-tallet" - så er det uansett ingenting som kan måle seg med 30mg A-pvp intravenøst - så jeg har aldri giddet å jakte det svært så fraværende "kicket" sammenlignet på iv-amfetamin.

*min mening*

Men hey ; det meste "går an", kjapt oppsummert =)
Pokker så hensynsløst ovenfor egen kropp&sinn - joda, men det går veldig godt an.
Sitat av Attica83 Vis innlegg
Ifølge analyser gjort av "store" enkeltbeslag "amfetamin" på unevnte småplasser i Nordnorge - så var et par av beslagene så svake som "1-2% amfetamin" - så om det *går an* å skyte 5g med pulver av ukjent, såvel som kjent styrke amf ; hell yeah.

...dog, om det faktisk er noe å trakte etter - særlig her nede der kvaliteten holder seg jevnt over 20% på gateplan og opptil 70% på "mørsk-nettet" ; fuck no.

Er vel ikke noe mål å trykke på seg slag/hjerteinfarkt, er det...?

Det hører riktignok med at jeg vet erfaringsmessig at "toleransen" på amf stiger kjapt - og at "erfarne fjellfolk" kjapt kan bruke en femmer god speed på en dag - men over til "ville jeg gjort det selv om det gikk aldri så mye an...?"

Fuck. To. Tha. No.

Da tar jeg meg heller etpar-tre hviledager, før jeg så kan være våken i 36 timer på et halvgram igjen - inntatt oralt.

Som "takknemlig overlever etter de glade rc-dager på 2010-tallet" - så er det uansett ingenting som kan måle seg med 30mg A-pvp intravenøst - så jeg har aldri giddet å jakte det svært så fraværende "kicket" sammenlignet på iv-amfetamin.

*min mening*

Men hey ; det meste "går an", kjapt oppsummert =)
Pokker så hensynsløst ovenfor egen kropp&sinn - joda, men det går veldig godt an.
Vis hele sitatet...
Kom gjerne med kilder når du deler slike påstander, ellers er påstandene ikke mer verdt enn blinde gjettinger. Kilder derimot vil også være noe flere kan benytte seg av i andre tråder her inne. Sist jeg leste kripos sine tall fra 2018 mener jeg å huske at tallene heller lå på rundt 60%, men dette husker jeg faktisk ikke.
BRAND ∞ STRONG
Fant ingen nyere enn 2017
Det er beslaglagt 274 kg amfetamin/metamfetamin fordelt på 2 662 beslag. Beslaglagt kvantum ligger på gjennomsnittet for de siste
5 årene, mens det er en nedgang i antall beslag sammenlignet med fjoråret. Nedgangen i antall
beslag følger den generelle beslagsutviklingen. Det er færre metamfetaminbeslag, mens antallet amfetaminbeslag er
stabilt. Amfetamin dominerer fortsatt og utgjør 75 % av antall beslag og 78 % av mengdene.
Det er beslaglagt 9,2 liter amfetaminbase fordelt på 5 beslag hittil i 2017. Det tilsvarer ca. 24,9 kg amfetamin med
30 % renhet.
Gjennomsnittlig styrkegrad på amfetamin var synkende det første tiåret etter tusenårsskiftet og nådde et minimum
20 % i 2012. Deretter økte renheten over et par år, før den igjen har sunket og er tilbake på ca. 20 %.
Styrkegraden i metamfetamin er høyere enn for amfetamin. Renheten har økt noe de siste årene og er nå ca. 44 %

+
Gjennomsnittlig styrkegrad for kokain har økt til ca. 45 % etter å ha vært stabilt på 32-33 % gjennom flere år.

og resten
Sist endret av vindaloo; 24. juli 2022 kl. 07:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.