Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2657
Nysgjerrig på om dette kunne slettes angående rikets sikkerhet, men ihvertfall blar i en bok om sedelighetsforbrytelser i England, hovedsakelig begått av islamister på ett hellig oppdrag, detaljene som fremstilles er obskøne, men ikke overraskende. Hovedsakelig er folkene som begår overgrepene ifra Pakistan i boken, har hørt sjeldent om slike saker i Norge og i tilfelle involverte det tyrkere (kurdere). Vet ikke om det er en åpenbar ting og jeg fremstår som oversensitive, men er litt kuriøst med fremstillingen boken har av media og politi som eneste egenskap er populasjonskontroll i boken.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Hva er det du babler om?

Altså, det er klart du snakker om pakistanske-grooming hendelser som har skjedd i England men hvor i huleste Satan klarer du å koble det til "rikets sikkerhet"?
Er du enda ett av disse redpill tullingene som tror du sitter på edgy og uapetittelog "fakta" som kommer til å bli "sensurert"?

Det eneste spørsmålet jeg ser I teksten din, det vi forventer å lese her på et diskusjonsforum, er om slikt er vanlig i Norge? Og det er kan heldigvis si nei til, det er heller ikke vanlig borte i England, men visse medier liker å blåse det opp som en eller annen dommedagsprofeti.
Sist endret av Dodecha; 19. juli 2022 kl. 12:06.
Bare dropp den irrasjonelle noiaen og nevn boka
Jeg henger litt på diverse nettsamfunn hvor temaet er overgrep, og dette med organiserte pedofili ringer ser ut til å finnes over alt. Jeg hører det jo gjerne fra ofrene som har vært igjennom ett helvette og som ofte er så syke at de aldri klarer å gå til politi med sin forklaring - men dette ser ut til å foregå litt over alt og er ikke spesielt knyttet til ett enkelt folkeslag.