Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1884
Hei glad i kokain, egentlig men tar ikke mange timer før jeg har tatt alt for mye blir paranoid det glansbildet jeg hadde av rusen før jeg tok det endrer seg til et nervehelvete. Når jeg først har tatt for mye så er det egentlig game over for god formen den kvelden men de med erfaring vet at det er på dette punktet man bruker aller mest..

Har noen tips til hvordan begrense inntak og dermed beholde den gode formen?

Tenker på sånne ting som feks, oppbevare pulveret i en 5 etasjers trapp så mann må gå opp hver gang man skal justere. Eller en boks med timer som kun slipper ut en bruker dose i timen

Bruker alle inntaksmetoder hvis det har noe å si. Vet at skyting og røyking gir mere "sug" enn sniffing men skulle gjerne kunnet gjøre dette også uten å gå helt over bord hver gang.
Du kan kjøpe en egen skje egnet til kokain. OG sørg for å alltid ha timer. Skjea gir kanskje 10-15mg, passe dose. Sett timer på 1t. Vet det virker lenge, men det er slik du får best kveld.
Prøvde mye rart selv når jeg var på mitt værste. Begynte med å låse det i boden i bygget jeg bodde i, og kun ta med 2 lisser opp. To ble til 4. 4 ble til et halvt gram. Og plutselig sto jeg i boden helt ute og løp opp igjen i leiligheten når "kysten var klar".. det gikk jo ikke i lengden. Og plutselig var jeg 6x2mg xanor deep i boden og dro 0,2 lisser.


Enden på visa er vell at enten begrenser du deg, eller ikke.

Jeg klarer ikke å begrense meg. Kola er for meg nr.1 rusmiddel med alko på nr.2. Og jeg klarer ikke den ene uten den andre.
Personlig tok jeg bare en toppet nøkkel da det passet meg. Kanskje 20-50 min mellom hver. Gikk som regel 0,5-1g per kveld. Men ofte etter barene var stengt og jeg var hjemme hadde jeg igjen 0,3-04, og redosa for meg selv til 13:00. Triste saker.
Anonym bruker
"Overrasket Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det beste trikset og eneste som funker -> Slutte helt. Cocaine really fucks up your brain
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bland den ut, så blir det mer.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drikk samtidig, så dannes kokaetylen elns i levra. Det er en aktiv metabolitt med lengre halveringstid enn cola alene. Også mer giftig, men gitt spørsmålet så virker ikke det å være prioritert.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Drikk samtidig, så dannes kokaetylen elns i levra. Det er en aktiv metabolitt med lengre halveringstid enn cola alene. Også mer giftig, men gitt spørsmålet så virker ikke det å være prioritert.
Vis hele sitatet...
Hm, er det noen som tar cola edru??
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Drikk samtidig, så dannes kokaetylen elns i levra. Det er en aktiv metabolitt med lengre halveringstid enn cola alene. Også mer giftig, men gitt spørsmålet så virker ikke det å være prioritert.
Vis hele sitatet...
Man blir like paranoid av for mye kola når man drikker. Mer muligens fordi bedømmingsevnen og konsekvenstenkingen går ned når man drikker så da virker det som en god idé å ta fler linjer enn man burde
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 420master Vis innlegg
Hm, er det noen som tar cola edru??
Vis hele sitatet...
yup.
Om du ikke er en av de få sjeldne menneskene som klarer å si nei takk til dose nr. 2, så må du bare si nei takk til dose nr.1.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
yup.
Vis hele sitatet...
Det blir jo som å pisse i buksa for å holde varmen :P


Til TS: aldri start med cola når du er på fest, høres sikkert lurt ut når du skal sette i gang festen tidlig. Men jo fullere du er desto mindre cola tar du.

Men hvis du starter med cola også begynner å drikke så ender du opp med cola fest med et par pils vedsiden av