Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 534
Hey! Har et spørsmål ang min bærbare HP-pc.

Den starter helt fint, og fungerer som den skal i ca 5 minutter, så fryser den fullstendig, og det kommer ikke opp noe varsel om at "Windows har sluttet å virke" eller noe. Eneste som går an å gjøre etter freezen er å skru pcen av manuelt. Dette har skjedd 5-6 ganger nå, er det harddisken som er ødelagt, eller RAM-brikkene ? Noen som har vært borti noe lignende ? Og, er dette noe som kan fikses uten at det koster mer en pcen er verdt ? Den er kjøpt ny nå i 2012..

På forhånd takk for respons!
Høres ut som et temperatur problem for meg men jeg er ikke noen ekspert (på PC hehe). Bare ta den med tilbake til butikken og si den ikke virker.
Trådstarter
2 0
Tror ikke det er temperaturen, den kan umulig bli så varm at den freezer etter bare 5 min :b
Sist endret av Uheardme; 16. desember 2012 kl. 17:16.
Joda, den kan det. Sjekk at ikke viftene er fulle av støv og sjekk med HWmonitor hvor varm komponentene er
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Uheardme Vis innlegg
Tror ikke det er temperaturen, den kan umulig bli så varm at den freezer etter bare 5 min :b
Vis hele sitatet...
Den kan bli varm på 5 min. Min mor hadde en stasjonær som slo seg av med engang. Den kom på 120 grader grunnet mye støv.