Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1430
jeg vill gjerne hacke en @live account. jeg trenger noe info som står inne på den. hvordan gjør jeg det?
Er det din egen konto?
live kontoer er så godt som umulig å hacke, de er godt sikret så tror du sliter hvis du ikke kjenner personen veldig godt. For å få tilbakestilt passordet.
Trådstarter
63 4
problemet er at det er min egen. men jeg husker ikke passordet eller noe av det andre greiene. den eneste grunnden til at jeg trenger den er at jeg har et viktig passord som er sent til den
Sende mail til live-teamet og forklare situasjonen?
Trådstarter
63 4
har ikke tenkt på det :P tusen takk.
Men ikke tro at de vil åpne den for deg uten videre. Jeg kunne jo også godt sagt at det var min konto og at jeg hadde glemt passordet.

Er det din, og du ikke har passord, er det nok en lost case. Microsoft lar seg ikke hacke så lett, er liksom ikke å klikke på "Hack this account" for å få passord og hele pakka.
Gi opp nå, så sparer du masse tid som ville gått med på tukling og masse feiling.
Du vil ikke klare det uansett.
Det du kan gjøre er å sende de en mail og forklare situasjonen. Etter en 4-5 dager får du en mail
med 20-25 spørsmål du må svare på, så får du tilbake en link med muligheten til å resette passordet på den akutelle kontoen.

Snakker forresten av erfaring.
Sist endret av oom; 6. juni 2009 kl. 23:40.
Er i samme situasjon selv, men det er en hotmail. Er vel samme sikkerhet på de som live? Er det mulig å få åpnet den hvis jeg formulerer meg godt nok i en mail altså? Evt. noen spm jeg kan svare de på som gjør at de hjelper meg?
Sitat av Duddy Vis innlegg
0om, hvorfor er vi så pesimistiske?
Vis hele sitatet...
Gi meg en link til en nyhet som sier at noen har gjort datainnbrudd hos folka bak windows live, hvor det faktisk er blitt hentet ut passord/brukernavn.

Jeg er pessimistisk fordi jeg utifra posten hans "leser" at han ikke har spessielt mye kunnskap på temaet og vil derfor feile. Jeg gav han forsåvidt bare et råd.

Forresten så er nicket mit OoM og ikke null o M
Sist endret av oom; 7. juni 2009 kl. 01:17.
har dere ikke registrert en "alternate e-mail address" når dere registrerte dere?

sende fra denne, så ser dem ganske lett at du er deg
Jeg har selv glemt passordet til en @hotmail konto. Send en mail til folkene så får du som sagt en hel del spørsmål du må svare på. Du må bl.a. gi dem IP-adressen din, nevne navnet på noen emner i inboksen, når du sist var innlogget osv. Om du klarer å svare på dette får du tilbake kontoen.
Det er det som er så kjipt, "alternate email" Er den jeg har glemt pw på. Skifta i fylla en gang fordi broren min hadde pw. Skulle gjerne hatt den igjen for å si det sånn.
dra på fylla på samme plass, med samme folk, og se om du husker det?

men seriøst, har du prøvd å sende hotmail/live en epost?
Kanskje det kommer tilbake da ja, godt tips! Nei, det er vel det eneste jeg ikke har prøvd. Alltid forestilt meg at de er lite hjelpsomme med sånne ting, men når jeg leser her at folk har positive erfaringer med å maile de, så skal jeg prøve
Trådstarter
63 4
haha, fan det funket å sende en melding til live teamet jeg fikk den tilbake!!