Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  154 63679
Har lest alt av denne tråden, og føler jeg vet mye mer nå. Skal inn i 45 dager for kjøring i promille.

Nå er det 2014, og jeg lurer på om noenting har forandret seg.

Noen tips? Har en MP3 og et headseth som det eneste jeg vil ha inn på cella. Ellers har jeg tenkt til og trene og jobbe/skole.
Hvor nøye gjennomgikk de dataene?

Åpnet de den og sjekket hva som var inni? Kontrolerte de alle filene osv?
▼ ... over et år senere ... ▼
( ͡° ͜ʖ ͡°)╭∩╮
samot's Avatar
Jeg skal på en liten "ferie" nå snart. Snakket med de i hovedvakten på tlf, å hun sa det var mulig med 40" TV(til info).
Regner med jeg driter i det da jeg ikke gidder å styre med RiksTV boks å antenne osv.. Skal ikke være der så lenge..

Hvordan er det hvis man er på jobb å f.eks. får tilbud om å røyke en spliff, og gjør dèt.. Men blir "busted"?
Er det big-deal eller blir det bare tilsnakk å litt mindre goodwill?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Noen som har sonet i det siste, og vil skrive om det er noe nytt? Denne tråden er jo ganske gammel, regner med at ting har forandret seg? Skal inn snart og sone 13 dager, for første og forhåpentligvis siste gang...
▼ ... over et år senere ... ▼
kriminell musiker
1 0
Satt der 30 dager i desember 2017. Var helt greit. Satt på K-bygget der folk stort sett satt for bøter (narkomane som må sone fordi de ikke har råd til å betale bøtene sine). På L satt det alt fra narkotika til pedofili, det greie med L er at de har treningsrom i kjelleren. Kanskje er de litt mer selvstendige der, iht matlaging, men ellers er alt likt. Bare enerom i begge bygg, så vidt jeg vet. Handling er tirsdager, ikke torsdager som tidligere. Biblioteket har åpent 3 dager i uken, og de har et rikt utvalg DVD, CD, PS2-spill, bøker, lydbøker, aviser. Jeg hadde TV på 37" uten problem. Legen gir sovemedisin m.m. dersom du trenger det. Hyggelige ansatte, mange flotte damer blandt staben.. Dersom du holder på med musikk har du et fint tilbud her. Jeg legger ved en link til der vi spilte live på en gård i Eidsvåg på Juleavslutning for de innsatte som går på skole. Pinnekjøtt til 60 stk var gøy det. Spør dersom dere lurer på noe.

https://www.youtube.com/watch?v=TvUGij99p90