Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  79 22540
Noen som har en verden eg kan starte i? Kjøpte spillet her om dagen og har noen og 30 timer spilt, trenger aktive naboer! Vet ikke hva navnet mitt er så må nesten adde dere.
Språkpakke fiks til russisk kjøpt simcity.
Fiks til 1.7:
http://rapidshare.com/files/41663692....Eng.Crack.zip

Om det kommer en ny patch og språket blir russisk igjen, følg med på dette forumet:
http://community.simtropolis.com/top...ge-file/page-2

Enjoi
Satt og spilte litt simcity, så plutselig får jeg en melding om at det er et problem med byen min og at jeg må velge å forlate den eller rulle den tilbake til fungerende by. Velger sistnevnte, så forsvinner hele regionen min?????????

Noen HER som har hatt samme problem?

Flere på det store internett som har samme problem..
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Jepp. Det er bare å starte på en ny by nå, men det er jo gøy å starte på nytt og
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Jepp. Det er bare å starte på en ny by nå, men det er jo gøy å starte på nytt og
Vis hele sitatet...
nei faen, da er det på tide å legge seg.... Det burde EA gjøre også... også våkne opp imorgen og finne en løsning. Kan jo ikke ha det sånn som dette, er jo helt meningsløst!
Vet noen hvorfor jeg ikke får sendt ut prosessorene eller metallet mitt?
Hadde samme problem med kull før også.
Har valgt å eksportere alt for å tjene penger.

Leste noe sted om at jeg kan bruke toget til å sende bort varer, men det ligger på andre siden av byen og har ikke noe annet enn en enkel togstasjon uten noe ekstra.

http://i.imgur.com/S78gBAUl.jpg
http://i.imgur.com/S78g

Om det er noen som ser noe jeg burde endre på eller noe på bildet så si ifra.
Har aldri spilt Sim City før så alt av tips hjelper
Sitat av t_ben Vis innlegg
Vet noen hvorfor jeg ikke får sendt ut prosessorene eller metallet mitt?
Hadde samme problem med kull før også.
Har valgt å eksportere alt for å tjene penger.

Leste noe sted om at jeg kan bruke toget til å sende bort varer, men det ligger på andre siden av byen og har ikke noe annet enn en enkel togstasjon uten noe ekstra.

http://i.imgur.com/S78gBAUl.jpg
http://i.imgur.com/S78g

Om det er noen som ser noe jeg burde endre på eller noe på bildet så si ifra.
Har aldri spilt Sim City før så alt av tips hjelper
Vis hele sitatet...
Hei, er alle veien koblet til sånn sikkert? Og har du mye trafikk inn til byen din fra motorveien? Dette sinker lastebilene som skal hente varene dine veldig mye! Men jeg har ihvertfall funnet en bug på dette, og det er og besøke en annen by i området, for så og gå tilbake til din egen by, da kommer frakt bilene først i køen rett inn til byen!
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av t_ben Vis innlegg
Om det er noen som ser noe jeg burde endre på eller noe på bildet så si ifra.
Har aldri spilt Sim City før så alt av tips hjelper
Vis hele sitatet...
Du har vel laget trade depo og valgt eksportering av de varene du sitter på ?
Sitat av Alphanio Vis innlegg
Du har vel laget trade depo og valgt eksportering av de varene du sitter på ?
Vis hele sitatet...
Les det han skriver du.
Klarer ikke koble til SimCity serverne...

Er alle serverne nede? Jeg spiller på EU West 6.
Jeg spilte på EU øst 3 for ca en halvtime siden.
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Satt og spilte litt simcity, så plutselig får jeg en melding om at det er et problem med byen min og at jeg må velge å forlate den eller rulle den tilbake til fungerende by. Velger sistnevnte, så forsvinner hele regionen min?????????

Noen HER som har hatt samme problem?

Flere på det store internett som har samme problem..
Vis hele sitatet...
Kom meg inn, men fikk samme problem som jeg hadde igår....

Jeg gråter inni meg når jeg ser at EA failer så absurd hardt. Det går jo ikke an å spille? Spillet blir jo "restartet" slik at man må begynne på nytt.. Nå har jeg opplevd det to ganger på en dag, rimelig kjipt...

Noen som har hørt om noe løsning på dette? Eller er det bare til å vente på patch?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Kom meg inn, men fikk samme problem som jeg hadde igår....

Jeg gråter inni meg når jeg ser at EA failer så absurd hardt. Det går jo ikke an å spille? Spillet blir jo "restartet" slik at man må begynne på nytt.. Nå har jeg opplevd det to ganger på en dag, rimelig kjipt...

Noen som har hørt om noe løsning på dette? Eller er det bare til å vente på patch?
Vis hele sitatet...
Ikke tro at dette blir forbedret med det første. EA slapp bevist spillet i en uferdig tilstand.
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Kom meg inn, men fikk samme problem som jeg hadde igår....

Jeg gråter inni meg når jeg ser at EA failer så absurd hardt. Det går jo ikke an å spille? Spillet blir jo "restartet" slik at man må begynne på nytt.. Nå har jeg opplevd det to ganger på en dag, rimelig kjipt...

Noen som har hørt om noe løsning på dette? Eller er det bare til å vente på patch?
Vis hele sitatet...
Du bytter ikke server? Fordi spillet ditt lagres bare på den serveren du spiller på.
Litt off topic men kan noen gi tips angående mods til 4ern? Jeg kjøpte det her om dagen og ser at det er ekstremt mange mods å velge mellom men usikker på hvem som er "best".
Sitat av Xernox Vis innlegg
Du bytter ikke server? Fordi spillet ditt lagres bare på den serveren du spiller på.
Vis hele sitatet...
Nei, bytter ikke server... Dette skjer mens jeg spiller. Jeg får opp en melding om at det er et problem med byen min, og at jeg må tilbake til hovedmenyen. Der får jeg et valg om å forlate byen, eller rulle den tilbake til fungerende stand. Om jeg velger å rulle tilbake er det 50/50 sjans, enten funker det, og jeg mister 1-2 timers spilling, ellers mister jeg hele saven. Prøvde ta screenshot av meldingen, men av en eller annen grunn ignorerte print-screen knappen simcity og tok print screen av facebook som var i bakgrunnen istedenfor.. merkelige greier..
Sist endret av Waffaz; 24. mars 2013 kl. 01:20.
Sitat av Bruflat Vis innlegg
Hei, er alle veien koblet til sånn sikkert? Og har du mye trafikk inn til byen din fra motorveien? Dette sinker lastebilene som skal hente varene dine veldig mye! Men jeg har ihvertfall funnet en bug på dette, og det er og besøke en annen by i området, for så og gå tilbake til din egen by, da kommer frakt bilene først i køen rett inn til byen!
Vis hele sitatet...
Hei, takk for svar
Hva mener du med at alle veier er koblet til?
Jeg hadde endel trafikk før, men har kjøpt mange busser og trikker så har veldig lite trafikk nå. Ingen av varene er sendt etter mange timer ingame.
Ingen som veit hvordan jeg kan fikse dette problemet?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Dårligste spillet jeg noen gang har prøvd. Installerte simcity 2000 forleden dag, mye bedre!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei jeg sliter litt med att jeg ikke har nok innbyggere for å oppgradere rådhuset.
Jeg trenger 300k får å kunne oppgradere men har bare 90k -.- og byen er fullstappet. Noen tips ?
Sitat av Tomernek11 Vis innlegg
Hei jeg sliter litt med att jeg ikke har nok innbyggere for å oppgradere rådhuset.
Jeg trenger 300k får å kunne oppgradere men har bare 90k -.- og byen er fullstappet. Noen tips ?
Vis hele sitatet...
Start en ny by, oppgrader rådhuset der (Oppgraderingene er felles)
Sitat av Fekillix Vis innlegg
Start en ny by, oppgrader rådhuset der (Oppgraderingene er felles)
Vis hele sitatet...
Oki takk
Jeg har fortsatt mangel på innbyggere selv om jeg brukte tipset til å lage en ny by det fungerte ikke :/ har noen andre noen tips som kanskje funker?
Sett du der å glor!
19 0
Sitat av Tomernek11 Vis innlegg
Jeg har fortsatt mangel på innbyggere selv om jeg brukte tipset til å lage en ny by det fungerte ikke :/ har noen andre noen tips som kanskje funker?
Vis hele sitatet...


Sørg for å ha nok politi, brannvesen, sykehus og en del parker hjelper. Bussplasser og trikker er bra for turistene = vekst i det kommersielle markedet.

ooog ikke minst må du oppgradere veiene slik at de ikke er dårlige grusveier som kun takler lav trafikk. desto bedre veier desto bedre/større hus kan komme der.
Sitat av hecnone Vis innlegg
Sørg for å ha nok politi, brannvesen, sykehus og en del parker hjelper. Bussplasser og trikker er bra for turistene = vekst i det kommersielle markedet.

ooog ikke minst må du oppgradere veiene slik at de ikke er dårlige grusveier som kun takler lav trafikk. desto bedre veier desto bedre/større hus kan komme der.
Vis hele sitatet...
Jeg har allt på top :/ noe annet ?
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Måten du bygger veiene på spiller veldig stor rolle. Av hva jeg har lagt merke til er at det fyller mer trafikk i et 4 veiers kryss enn et 3 veiers kryss.
Riv steder som gir lavt innbyggertall og bygg nytt, håp på bygninger som gir bedre. Sånn var det med SNES versjonen ihvertfall
Takk fo tips

Sier igjen takk for tipsene og ja de fungerte men jeg er litt grønn på det her :/ jeg ligger jo i minus hele tiden så jeg må ha høyere skatter. Men da flytter de jo hva er det jeg gjør feil ?
Sitat av Tomernek11 Vis innlegg
Takk fo tips

Sier igjen takk for tipsene og ja de fungerte men jeg er litt grønn på det her :/ jeg ligger jo i minus hele tiden så jeg må ha høyere skatter. Men da flytter de jo hva er det jeg gjør feil ?
Vis hele sitatet...
Hvordan er det med arbeidsløshet og sånn i byen din? Jo bedre den er, jo mer tjener du. Du kan også selge tjenester til andre byen i din region, som søppeltømming, brannvesen, politi og lignende.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Hvordan er det med arbeidsløshet og sånn i byen din? Jo bedre den er, jo mer tjener du. Du kan også selge tjenester til andre byen i din region, som søppeltømming, brannvesen, politi og lignende.
Vis hele sitatet...
Skal prøve
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av TheSuspect Vis innlegg
Heey.
Da tenkte jeg at vi kan få opp en tråd med tips og triks her.
Jeg er nok ikke den dyktigste når det kommer til dette spillet, men
kan jo komme med noen små tips.

Første tipset jeg lærte meg, var at for å få "evig" med vann, så kan man sette kloakkanlegget rett ved vannanlegget og sette på et filtreringsanlegg på vannanlegget. Dette fører til at kloakkanlegget renser kloakkvannet og "dumper" dette i bakken igjen, som vannanlegget henter opp og renser=)

For meg har dette tipset funket hvertfall=)

Kom gjerne med tips til alle andre hvis du har noen lure=D
Vis hele sitatet...
Kan du forklare hvordan det gjøres ?
Hvilken rekkefølge må det være ?
Jeg har simcity 2013 - morgendagens byer.
Det er ca 3 år siden spillet kom ut, og det er først nå jeg har fått øye på spillet. Håper det er nen som kan hjelpe meg.