Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 589
this is how we do
instar's Avatar
Nettopp kjøpt meg ny PC, og kjøpte et hovedkort av typen ASUS M5A99X.
Følger det faktisk ikke med SKRUER til dette? Er det helt ut på jordet av meg å tro at jeg faktisk får en liten pose med skruer til hovedkortet?

Har bygd PCer før, og det har alltid vært en liten pose med x antall skruer til hovedkortet etc.
Noen som har erfaringer med hovedkort uten, evt hvilke skruer jeg da bør kjøpe meg nå? Er jo ikke hvilke som helst skruer jeg trenger, er det vel?

help asap.
Sjekka om de fulgte med kabinettet?
this is how we do
instar's Avatar
Trådstarter
Sitat av Whisplash Vis innlegg
Sjekka om de fulgte med kabinettet?
Vis hele sitatet...
Sjekka alle poser som fulgte med, ingen skruer å finne. Eneste skruene jeg har er de som er for å feste kabinettet - som var skrudd fast fra før av..
Ingen skruer i noen poser eller esker?
Det er med kabinettet skruer skal komme. Det har aldri vært vanlig at de kom med hovedkort. Hvis det er et nytt kabinett, sjekk om det er en skruepose teipet fast et sted inni kabinettet og dobbeltsjekk esken det kom i.
this is how we do
instar's Avatar
Trådstarter
Sitat av meitemark Vis innlegg
Det er med kabinettet skruer skal komme. Det har aldri vært vanlig at de kom med hovedkort. Hvis det er et nytt kabinett, sjekk om det er en skruepose teipet fast et sted inni kabinettet og dobbeltsjekk esken det kom i.
Vis hele sitatet...
Ingen pose festet i kabinettet. Dobbel- og trippelsjekket overalt, i alle esker og i kabinettet.

Sitat av instar Vis innlegg
Ingen pose festet i kabinettet. Dobbel- og trippelsjekket overalt, i alle esker og i kabinettet.
Vis hele sitatet...
The screws included are: standard 6-32 2x hex, flat, and 2x round screws (motherboard, power supply, etc), M3 for securing 5.25" devices (optional), screws for an extra front and top fan, and ten thumbscrews. Also included are two brackets for mounting an internal dual radiator. Underneath this box is the user's manual, which contains information about assembly and features.

Dette må jo være feil fra produsenten som ikke har klart å levere meg en eneste jævla pose med skruer?