Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1422
Jeg har en bærbar pc med trådløst nett. På denne pcen er det lagret passordet til forskjellige trådløse nettverk. Så jeg lurer på om det er noen måte å få disse passordene? Jeg har prøvd med SIW, men da ser jeg bare nettverks navnet, og masse tall og bokstaver ...

Noen tips?
Du ser etter nirsoft
Trådstarter
Jeg får bare opp HEX tallene, masse tall og bokstaver. Hvordan får jeg de i ASCII, eller slik at jeg kan se dem?
Sitat av dijum Vis innlegg
Jeg får bare opp HEX tallene, masse tall og bokstaver. Hvordan får jeg de i ASCII, eller slik at jeg kan se dem?
Vis hele sitatet...
Du bruker en converter isåfall.- Mozilla firefox - leet addon - eller noe sånn
HEX er jo passordet da
bare skrive inn hex, så funker det GULL,

dem som liker til hex til ascii er ikke så lett , wlan hex til wlan ascii er ikke bare converter rått da vil du få helt feil svar.

NB: det finne convert som er beregnet for wlan disse funker greit.
Du kan bruke Cain.
Da går du bare inn på Decoder -> Wireless passwords. Trykk så på +. Da får du alle passordene til dem trådløse nettverka du har vært kobla til. Å dette i klartekst

Men jeg tror kansje at du må ha hykka av for at du skal koble til disse nettverka automatisk... Litt usikker på dette
Trådstarter
Hvis det ikke funker å bare skrive inn HEX, da er det vell mac adress på routeren?
▼ ... over en måned senere ... ▼
WirelessKeyView funka ikke på meg. heller ikke cain sin mulighet : (
hva gjør jeg da ?
jeg tror det er fordi jeg har en annen driver til netverkskortet?
lagrer pw seg på en annen plass da ?
Hva er neste?
ranvik's Avatar
Sitat av Sixpounder Vis innlegg
jeg tror det er fordi jeg har en annen driver til netverkskortet?
lagrer pw seg på en annen plass da ?
Vis hele sitatet...
bruker diu windows til og søke etter netverk, eller bruker du egent 3parts program som følger med korte ?