Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1509
skal inn å sone en promilekjøring i juni... takk for at jeg må ta sommeren på trøgstad... er det noen som har erfaringer fra fengselet? er det tv på cella? skal sitte 60 dager,så håper ikke hele fotball sessongen er kjørt..
Trøgstad er et relativt kjipt fengsel. Kun på felles stue er det TV. 3-4 mann pr. "celle". 10 år siden jeg satt der så kan være forandret.
såpass.... 3-4 mann på cella er jo nesten verre en å være uten tv!! greit å være uten dama i 2 mnd, men faen ingen mulighet til personlig pleie heller..
3-4 mann på cella er helt normalt det, bare så du vet det
med min flaks så er det vel en feit stinkende jævel.. vet det ikke er lenge med 60 dager,men faen som jeg gruer meg til sommeren 2011..
60 dager føles lenge når man spikrer paller 8 timer om dagen. Prøv og legg opp et løp med studier før du møter opp. Slipper du "samlebåndjobb".
Har du fast jobb/studier?

Hvis du har jobb, studier eller går i aktivitetsprogram og samtidig bor i Oslo, kan du få fengselsstraffen omgjort til "straffegjennomføring med elektronisk kontroll". Dette kan du søke om.

I praksis vil det si at du får en fotlenke som sier ifra til Kriminalomsorgen hvis og når du beveger deg ut av boligen. Du har kun lov til å gå ut for jobb eller studier. I tillegg får du en avmålt tid hvor du kan bevege deg utenfor boligen for å kjøpe mat og andre aktiviteter. Kriminalomsorgen vil inspisere med ujevne mellomrom.

http://www.kriminalomsorgen.no/elekt...627-77300.html
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Jeg satt selv noen uker på Costa Del Ilseng for noen år siden, der lå vi to og to på hvert rom, ikke tv på cella. Hadde to forskjellige cellekamerater, og likte begge svært godt. Se positivt på det, så kan du ihvertfall sitte igjen med noen positive opplevelser fra oppholdet.

Satt forøvrig inne med en som senere vant OL-gull i langrenn, så det er en del spennende folk man møter også.

Lykke til