Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 769
Har radeon 9600xt-4 skjermkort og har koplet PC'n opp mot TV'n, men får ikke noe bilde på TV'n. Går inn på egenskaper, innstillinger, avansert og visning, men klarer ikke å aktivere TV-ikonet. Har restartet PC'n, men det hjalp ikke.
Finnes det noe som heter kloning etter avansert? Jeg har GeForce, og der tar jeg på kloning.
Har du koblet riktig til tv`en?
Trådstarter
33 0
fant ikke noe om kloninng nei. det er koblet riktig til tvn også.
Sitat av aiaikaptein
Har radeon 9600xt-4 skjermkort og har koplet PC'n opp mot TV'n, men får ikke noe bilde på TV'n. Går inn på egenskaper, innstillinger, avansert og visning, men klarer ikke å aktivere TV-ikonet. Har restartet PC'n, men det hjalp ikke.
Vis hele sitatet...
Har samme problem, har x800xt. Har prøvd med en S-video kabel, trodde det var feil med den kabelen men det var det vist ikke, skal prøve med en gul phono plugg senere..

Sitat av hallaballa
Finnes det noe som heter kloning etter avansert? Jeg har GeForce, og der tar jeg på kloning.
Har du koblet riktig til tv`en?
Vis hele sitatet...
Er ikke samme menyoppsett på nvidia sine kort som på ati.

Her er slik det ser ut hos meg.

http://home.no.net/krishofs/Div/skjerm.jpg
Sist endret av nPulz; 22. juni 2005 kl. 21:57.
Har hatt samme problemer med S-Video på mitt Radeon 9800 Pro. Jeg må altså bruke en gul phono-plugg for å få det til. Irriterende, egentlig.
Ok så du har prøvd med gul phono-plugg og det fungerer? Det var jo litt dumt, skal det ikke være bedre bilde med S-video plugg?
Med mitt ATI-kort får jeg bilde på tv'en ved å aktivere TV i Visningsmenyen. Men jeg får ikke bilde av filmer som spiller på maskinen, bare svart skjerm. For å vise bilde måtte jeg høyreklikke på ATI-ikonet i systemtray og velge Skjemaer --> Bytt mellom visninger, kanskje dere burde prøve det!
har du tatt scart kabelen inn i tven? er tven på? vis dette ikke virker last ned tvtool