Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 658
Hei kjære medfreaks, igår laget jeg en Trap mashup av Knife Party's remix av LRAD og Gent & Jaws Coco.

Vil gjerne høre av dere freaks syntes om den, trenger konstruktiv kritikk!

Ble selv fornøyd med den.

Gent & Jaws vs. Knife Party & Bmbx Crtl - CocoLRAD (MunchLAX's Wtf Is A Festival Trap Mashup?)
litt lang dradd start, ble noen merkelige topper på bassen innimellom eller så syns jeg det blir mye av det samme som går om og om igjen.

Ikke noe jeg ville lytte til normalt sett, finner ikke den rytmen som jeg får på hode etter jeg har hørt sangen
Nowhere man
kimmy9gga's Avatar
Trådstarter
Sitat av haxxor Vis innlegg
litt lang dradd start, ble noen merkelige topper på bassen innimellom eller så syns jeg det blir mye av det samme som går om og om igjen.

Ikke noe jeg ville lytte til normalt sett, finner ikke den rytmen som jeg får på hode etter jeg har hørt sangen
Vis hele sitatet...
Takk for kritikk!

Skjønner godt hva du mener med at bassen hopper, ble litt feil mixing av meg, skal legge mere vekt på det i framtiden.
Sist endret av kimmy9gga; 15. mai 2013 kl. 15:27.