Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1135
Hvor kan jeg finne en plugin med metal instrumenter/lyder til fl studio 11?
Hva mener du med metal intrumenter/lyder? Gitar?
Trådstarter
ja, elektrisk gitar/bassgitar og sånne ting, kunne forklart litt bedre, enig der
Skaff deg Komplete 7 (8?)

Det er en VSTi samling som inkluderer blandt annet Kontakt 4(5?) som inneholder nok av samplesa dine, også følger guitar-rig med.
Amplitube 3, alt du trenger for gitar arbeid!.

Amplitube
Komplete 9 blir det nå Bruskork . De vstne som følger med kontakt duger ikke noe særlig om en skal ha god lyd. ellers blir det gitrig som du nevnte som bare er en plug for effekter som er mer egnet for en "gitar" eller samples
Sjekk ut Musiclabs Reallpc, Pettinhouse HumbuckerGuitar, Prominy LPC, Impactsoundworks Shreddage eller Electri6ity og bruk guitarrig eller amplitube (som også bare er et ledd med effekter og distortion) i tillegg
Sist endret av BarBeats; 13. mai 2013 kl. 23:15.
Trådstarter
er det dette? http://www.native-instruments.com/en...es/komplete-9/
Det koster jo 500 euro :O er det ikke noe gratis..
Sitat av Sauraman37 Vis innlegg
er det dette? http://www.native-instruments.com/en...es/komplete-9/
Det koster jo 500 euro :O er det ikke noe gratis..
Vis hele sitatet...
All software er gratis, du må bare lete et par min
Vel, det koster jo penger for en grunn, de som lager VSTier som Komplete 9 bruker faktisk ekte instrumenter hvor de får det samplet over til samples sånn at du kan bruke dem og bli populær foreksempel, synes du ikke de fortjener pengene? De har trossalt spillt inn flere hundre instrumenter, tone etter tone.

Om du forventer noe gratis, så får du dog ikke kvalitet som kan måle seg en gang. Med mindre du låner på bukta da, såklart.
Trodde du virkelig at et massivt bibliotek med godt over 50 vster ville være gratis?
Skal du ha metal instrumenter* gratis får du heller lære deg å spille gitar
Sitat av BarBeats Vis innlegg
Trodde du virkelig at et massivt bibliotek med godt over 50 vster ville være gratis?
Skal du ha metal instrumenter* gratis får du heller lære deg å spille gitar
Vis hele sitatet...
jøss.. Når ble gitar gratis?
Sitat av Anarkorken Vis innlegg
jøss.. Når ble gitar gratis?
Vis hele sitatet...
Kveruler litt til a . En brukt noob elguitar kan en få til noen hundrelapper så det er gratis i forhold til NI bundln

Personlig ville eg nok heller bare kjøpt noen sample pakker om det er pengene som er problemet.
Sist endret av BarBeats; 15. mai 2013 kl. 19:47.
Sitat av BarBeats Vis innlegg
Kveruler litt til a . En brukt noob elguitar kan en få til noen hundrelapper så det er gratis i forhold til NI bundln

Personlig ville eg nok heller bare kjøpt noen sample pakker om det er pengene som er problemet.
Vis hele sitatet...
haha, sorry. Klarte ikke la vær
Men hvis han skal kjøpe seg en gitar for å spille inn, så ville jeg ikke valgt en crappy gitar. Må jo ha noe som kan gi fra seg god lyd. Og da blir det fort tusenlapper istedetfor hundrelapper
Er bare å bytte ut pickup den dagen en mestrer guitaren det, "problem" solved!

Men som sagt så er nok sample pakker et bedre alternativ for karen ettersom han er forholdsvis ny i gamet.
Sitat av BarBeats Vis innlegg
Er bare å bytte ut pickup den dagen en mestrer guitaren det, "problem" solved!

Men som sagt så er nok sample pakker et bedre alternativ for karen ettersom han er forholdsvis ny i gamet.
Vis hele sitatet...
joda.. Jeg måtte bla ut med 3k for pick-ups, jeg. Men jeg er enig i det du sier! Sample packs er alltid fint!
Du kan btw også bruke "Gross-beat". Ligger allerede inne i FL. Kan få til ganske så bra gitar-sounds der! Nå kan jeg lite om gitar, pods osv. Men du har ihvertfall mange pedaler osv du kan leke deg med