Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2066
Hva er sterkest av nozinan og apodorm?
Spørs hva du vil ha. Nozinan er c-preparat som gjør deg zomie og sovner med en hangover dager derpå, etter min erfaring, mens apodorm er benzo og b-preparat som gjør deg døsig. Husk apodorm er avhengighetsskapende og kan gi rus. Selv hadde jeg gått for apodorm hvis jeg måtte velge noe, men er du utsatt for å bli avhengig, eller skal gå på piller over lang tid så kan det være lurt å teste hvordan nozinan virker på deg.
Sist endret av sukkersyke; 17. juli 2018 kl. 10:05.
Har du prøvd melatonin eller f.eks. antihistaminet Atarax?

Vil tro det er bedre og mindre avhengighetsskapende alternativer enn de to medikamentene du nevnte. Bare gjettning da
Vil bare nevne for deg at langtidsbruk av nozinan kan føre til spasmer, ufrivillige ansikst rykkninger,feks tungen beveger seg inn og ut av seg selv. De nye antisykotika er mye snillere mot kroppen. Hør med legen om feks kvetapin kan være noe for deg
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Som alt veldig individuelt, men hos meg er definitivt nozinan sterkest. For ikke å nevne bivirkningsprofilen, du finner vel a4-side etter a4-side med bivirkninger av nozinan.

Finnes veldig mange alternativer på medikamenter som har en søvndyssende effekt som bivirkning, du får bare prøve deg frem.
Tror det er lett å overbevise seg selv B preparater er så sterke. Jeg tar lett 20mg mogadon / apodorm for å sove, mens feks en vallegran gjør meg zoombie neste dag.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har gådd på 5 mg apodorm å to 10 mg vallergan hver kveld 1 1/2 år, hørte bare ei venninne sa nozinan slo ho rett ut å at apodorm va bare ubrukelig. Så jeg ville bare høre andres erfaringer og meninger