Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1450
Hei,

Jeg skal selge en vare på finn.no, og lurer på om dette funker som kvittering om kunden spør om det?



https://imma.gr/72110xd8732
Sist endret av Bellazon; 13. juli 2018 kl. 19:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nei ser ikke hva som er kjøpt, når det er kjøpt, hvor det er kjøpt eller bestillingsnummeret.

Poenget hans med å få kvittering er jo å kunne benytte seg av garanti/reklamasjon om det skulle bli noe feil.
Det står nok på det ekte bildet. Gi ham en kvittering fra leverandør samt en kvittering fra deg på kjøpet, slik at han får regnskapsført det.
Trådstarter
8 0
Sitat av rfa Vis innlegg
Nei ser ikke hva som er kjøpt, når det er kjøpt, hvor det er kjøpt eller bestillingsnummeret.

Poenget hans med å få kvittering er jo å kunne benytte seg av garanti/reklamasjon om det skulle bli noe feil.
Vis hele sitatet...
Som karen over meg sier så står alt på det originale bildet, jeg har bare dekket over.
Flotters, var bare ute for en på finn som solgte noe og kun ville gi en kvittering som var sladdet alla din med produktet og mente jeg burde være fornøyd med det