Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 532
Mitt navn er Mads Erlend Falch Jørgensen, og jeg er en masterstudent i psykologi ved Universitetet i Oslo. Jeg har startet et forskningsprosjekt i regi av min masteroppgave hvor jeg ønsker å intervjue personer med ADHD som mikrodosere eller somhar mikrodosert med en eller flere av de klassiske psykedelikaene. Jeg ønsker å komme i kontakt med deg mellom alderen 25 og 75, og som er diagnosert med ADHD.

Prosjektets hovedformål er utforske hvilke erfaringer ADHD-diagnostiserte individer har ved bruk av mikrodoser psykedelika i som en form for selvbehandling av deres diagnose. Jeg ønsker derfor å undersøke, samt presentere ulike individers subjektive erfaringer med mikrodosering ved å intervjue et utvalg av mennesker. Jegønsker å bidra med et bredt bilde av hvordan du og andre personene opplever, erfarer og gir mening til deres erfaringer ved bruken av dette fenomenet, da spesielt i lys av deres ADHD-diagnose. Et ønsket formål for oppgaven er at den skal senere kunne bidra med informasjon og kunnskap som senere kan bli brukt som grunnlag for nye studier. I tillegg håper jeg at oppgaven skal kunne bidra til et nyansert bilde av bruk, som kan bidra til forebyggende arbeid rundt individer med ADHD og/eller andre personer som mikrodoser psykedelika.

Hvis dette er av interesse, så ønsker jeg at du skal ta kontakt med meg på e-post: . Her skriver du bare at du er interessert i temaet og vil høre mer om dette og vi vil derfra opprette kontakt via Signal, en kommunikasjonskanal med ende-til-ende kryptering, samt meldinger med en tidsbegrensning, som kan brukes for å avtale et møte eller en samtale.

Alle som melder interesse eller som ønsker å delta, kan når som helst trekke seg uten noe som helst form for konsekvens. All data som samles inn vil bli behandlet uten navn eller direkte gjennkjennede opplysninger.

OBS: Det er særdeles viktig at du ikke delere noen sensitive opplysninger hverken på e-post eller her i tråden, da jeg ønsker en trygg og sikker opplevelse for deg.

Håper å høre fra deg!