Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1497
Hei.

Jeg skal ut å fly langt, så jeg tenkte å kjøpe meg et bra headset for engangs skyld, og håper noen kan komme med anbefalinger.

Jeg vil ha:
* Støyreduksjon / noise cancelling
* Se OK ut, ikke være for store i fysisk størrelse
* Bra lydisolert, ønsker ikke å være en plage for andre
* Bluetooth er et pluss, men ikke et must.

Av musikk så hører jeg på alt ifra rolig country til hard dubstep.
Prisklasse: 1000 til 2000,- +-

Håper noen kan hjelpe meg med dette.
Anbefaler disse, finnes kansje bedre. Men disse er knallgode til prisen.

http://www.prisjakt.no/product.php?p=600703
Bose Quiet Comfort er helt fantastisk. Hvis noen snakker til meg når jeg har de på hører jeg ingenting . Lyden er fint balansert mellom bass og diskant.
Jeg har Bose quiet comfort q15. Lyden er generelt veldig god, men diskanten kan til tider virke litt "fake", hvertfall med sanger der det skjer mye i det øvre sjiktet av frekvensområdet (cymbalenes territorium). Jeg antar at dette gjelder de fleste hodetelefoner med aktiv støydemping. Dessuten så kan det oppstå en anelse distortion til tider, selv om volumet er lavt.. Dette er riktignok pirking for perfeksjonister, en hverdagslig kar klarer ikke å høre feilene jeg peker ut.

Alt i alt så sitter settet godt på hodet, er ikke for tungt og batteriet holder lenge nok til at det ikke blir slitsomt. Likevel så burde du alltid ha med ekstra, siden det er enkelt å glemme å skru av hodetelefonene etter hver gang.
Sist endret av Patrick; 3. mars 2014 kl. 16:43.
Bose QC 15 er det jeg også har, god demping av ytre støy!
Er deilig å bare ha dem på seg, påslått men uten tilkoblet lydkilde... Vips så er du i en rimelig stille boble for deg selv der på flyet...

Men lyden er selvfølgelig god (nok) når du kobler til whatever.
De er lette og dekker ørene, uten at noen deler av ørene kommer i klem.
Så du kan ha dem på deg i timesvis.

Bruk medfølgende oppbevaringsetui! Inni der er også en liten "nettingpose" med plass til ekstra batterier og utbyttbar jackplug.
Trådstarter
Da ble det et Bose QC 15i, takk for hjelp :-)
Anbefaler denne siden.

EDIT: Så ikke at du hadde valgt et, hehe.
Sist endret av RandomNykter; 5. mars 2014 kl. 22:32.
Har prøvd Bose i en butikk. Idet jeg satte de på ble hele verden stille, fantastisk