Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1608
Stemmer mine fordommer, eller finnes det jenter her på freak som tar på seg joggeskoene?
Freak er veldig mannsdominert, og hvordan skal du vite hvem som er gutt eller jente?
ArbeidsledigProletar
Som med alle (*) andre rusmidler så er det flest menn som bruker det.

*Skal ikke BANNE på at absolutt alle rusmidler har flest mannlige brukere, men rusmidler generelt derimot.
Sist endret av Batabusa; 20. februar 2014 kl. 18:12. Grunn: lolnoob
Refererte du til Amfetamin, by the way, med å ''ta på seg joggeskoene''?
Les tittelen, den sier makka, så jeg regner med han mener amfetamin i begge ender.

Jeg tror rusmiljøet er veldig manndominert. I mitt rusmiljø har vi totalt seks jenter som ruser seg illegalt, hvorav fire av dem bruker amfetamin, kontra et høyt ukjent antall menn. Vi snakker over 20 stk bare jeg har kontakt med, mens miljøet sådan rundt er veldig mye større.
Kjenner flere damer som tar fort
Mange jenter bruker sentralstimulerende til slanking. I forrige uke bestilte jeg 1g med ethyphenidate til en totalt, straight jente som hater narkotika, narkomane og har kun drukket alkohol. Bare for at hun ville gå ned i vekt.
Finnes jenter som gjør det, ja. Mange av de er nok kanskje vanskelige å skille ut fra mengden eller få øye på iforhold til mange menn. Det er nok likevel flere menn som driver med det, skulle jeg tro.
Som en annen sa over, kjenner også fler jenter som tar speed enn Gutter/menn.
Kjenner flere jenter som takker ja om de får tilbudet, men har ennå tilgode å se noen jenter som drar ut og handler det selv
Sist endret av The-kid; 20. februar 2014 kl. 19:43.
Sitat av The-kid Vis innlegg
Kjenner flere jenter som takker ja om de får tilbudet, men har ennå tilgode å se noen jenter som drar ut og handler det selv
Vis hele sitatet...
heh - da kjenner du ikke mange