Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1823
Veit dere om et gratis virusprogram til mac?
hva mener du med virusprogram?
Virusprogram seier du? :P Håpar du meiner ANTIvirusprogram.
Sist endret av sens; 11. mai 2011 kl. 15:31.
Til mac er det ikke så mye av virus, heldigvis, men du kan fortsatt bli "angrepet" på andre måter dersom du besøker feil nettside.
AVG LinkScanner til Mac er gratis

http://linkscanner.avg.com/Mac/

Av antivirus til mac har jeg bare hørt om programmer som koster penger, test av 5 antivirus til mac fra 2010 finner du her: 5 Mac AntiVirus Tools for OS X (And Do We Need Them?)
MFV
Trådstarter
Så vrange dere skulle være, da. Haha. Trodde de fleste bare kalte det virusprogram O.o Men såklart mener jeg antivirusprogram.

Tusen takk for linken, turbolego. Er klar over at det ikke er så mye av virus, men burde vel passe på uansett.
MFV
Trådstarter
Sitat av B.A. Vis innlegg
Link og en link til.
Vis hele sitatet...
Hva med å bare si "du trenger det ikke", eller gi meg en link til et gratis program dersom med finnes? Bryr meg ikke så mye mer om temaet, for å være ærlig. Men takk for info.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Skaff deg ClamXav og OnyX. Begge to er gratis og er alt du kommer til å trenge for mac.
avast eller avira
Edit: Vet ikke om det er en mac verson for avira, men moren min har avast på sin mac, og det er gratis også!
Sist endret av Knäppgök; 21. mai 2011 kl. 11:26.
Jeg har et program som heter iAntiVirus. Jeg googla free antivirusprogram mac eller noe.
Det funker veldig greit. Du kan bare google navnet hvis det virker interessant.
LOL! Mac kan da ikke få virus =)
Jo, mac kan få virus med det er sjeldent
Sitat av Kalars Vis innlegg
LOL! Mac kan da ikke få virus =)
Vis hele sitatet...
Tulling. Kan de vel.
Det var nok en smule ironi i innlegget mitt
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har du prøvd AVG?