Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 3111
Etter litt søking og lesing har jeg etterhvert blir ganske keen på at et nytt nff treff skal finne sted i Bergen!

Er det noen andre som deler denne tanken?
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Kjør døbbstepp treff :P
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Scabby_Gabby Vis innlegg
Etter litt søking og lesing har jeg etterhvert blir ganske keen på at et nytt nff treff skal finne sted i Bergen!

Er det noen andre som deler denne tanken?
Vis hele sitatet...
Kjør på, nevn tid og sted.

Eg dukker nok opp omtrent uansett...
Eg òg er med (nesten) uansett tid og stad.
Hadde vært artig det! Har aldri vært på et nFF, så kanskje jeg bør bli med engang Hvordan foregår det da? Peppes og prating om alt mellom himmel og hav?
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
Jeg får se hva jeg får tid til og alt etter hva jeg orker.
Jeg kommer, jeg.

Sitat av djxfade Vis innlegg
Kjør døbbstepp treff :P
Vis hele sitatet...
Da kommer jeg ikke.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Sitat av Lunicks Vis innlegg
Jeg kommer, jeg.



Da kommer jeg ikke.
Vis hele sitatet...
Too bad
Det kunne vært interessant å se hvordan personer man er kjent med fra nFF virker i det virkelige liv.
Jeg er åpen for dette forslaget så lenge jeg har fri fra jobb den aktuelle datoen.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sett en dato, så blir det lettere å samle troppene
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
dette kan bli bra
Jeg foreslår å sette det i begynnelsen av juni en gang, da folk flest er ferdig med skole/høyere utdanning for våren og eksamenskjøret som følger med, kanskje vi får bedre oppslutning enn sist.
Om vi kjører peppes-modellen eller grilling i parken-modellen kan jeg sikkert stille med kåk etterpå, men det får vel sees an på dagen.
Dette har jeg ventet på. Jeg er også med (nesten) uansett.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Foreslår en dag i uke 23, gjerne fredagen...
Sitat av slashdot Vis innlegg
Foreslår en dag i uke 23, gjerne fredagen...
Vis hele sitatet...
Eg foreslår alle andre dager enn mellom 5. og 12. juni. Kva med heller torsdagen/fredagen i veke 22 (dvs 3./4.juni) ?
Digg å høre at det er interesse, jeg kommer tilbake til godbyen nå til helgen, så min kalender er åpen.
Kansje noen med litt erfaring rundt temaet kan stille i stand noe litt mer konkret?
Sist endret av Scabby_Gabby; 13. mai 2010 kl. 01:22.
Sett opp en poll på 4-5, 11-12 og 18-19 juni - de tre første helgene, så er det bare å bestemme seg for en fredag eller lørdag på den som får mest votes.
Tror jeg joiner. Litt flaut å være VIF med over 2000 poster uten å ha deltatt på et treff.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Da er den pollen så godt som over, og jeg regner med at det ikke endrer seg med det første.
Jeg regner med at 18./19. juni-helgen er da flest folk har anledning, og at det kommer 24 folk
Då er avstemminga over, så me kan jo flytta diskusjonen tilbake her. Helga 18./19. juni kom ut som klar vinnar, så eg tenker me seier at det blir Freak-treff i Bergen den helga!

Då gjenstår det berre at alle 27 interesserte gir tilbakemelding på om det passar best med fredagen eller laurdagen den helga. Skal me ha treff på fredagen, tenker eg me må ha det etter kl 18 sånn at folk får sjangs til å bli ferdig på jobb (for dei som har det). Blir det på laurdagen, er det sikkert best å ha det på ettermiddagen/kvelden då òg.

For min del passar fredagen best
For min del kommer jeg uansett dag!
Flytter til Bergen akkurat litt for sent
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Er for å ta det på lørdagen, og starte litt tidligere. Å ta det i sekstida på fredag fører bare til at folk stikker av på vors etter en time og slikt

Så mitt forslag er lørdag 4-5 ish
Då kan me jo sei det sånn at det står mellom enten fredag kl 18 og utover, eller laurdag kl 16 og utover. Satsar på at fleire kan gi tilbakemelding om kva som passar best.
Jeg er litt usikker på om jeg kan den helgen, men om jeg kan, er lørdag ettermiddag å foretrekke framfor fredag kveld - jobb og slikt
.. veldig greit om fleire gir tilbakemelding på om me går for fredag eller laurdag. Nermar seg med stormskritt!
Er enig at treff på lørdag ettermiddag hadde vært den beste ideen.
Hvis ikke treffet skjer for sent på kvelden er jeg med.
Jeg stikker sikkert innom en gang på dagtid i morgen. Men det er kanskje på tide å spikre klokkeslett?

Peppes 1600?
Nå som det faktisk er dagen før bør vi FASTSLÅ hvor og når det blir!
Peppes 16.00 Lørdag er absolutt et godt tidspunkt, regner med folk flest vil kunne komme da.

Får vel egentlig bare skjære gjennom og be alle møte opp klokken 16 i dag på Peppes Torgallmenningen.
Det er herved fastslått.
Mange som møtte?
Ja oppdatering!