Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2525
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpt i det åpne rusmiljøet i Oslo sentrum nå ikveld. Har kjørt ganske hardt på de siste dagene med alkohol og amfetamin.

Spist to av de tablettene og kjenner egentlig ingenting. Noen erfaring med disse pillene?
De blå med delestrek?
Funker som de skal
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av farligepiller Vis innlegg
De blå med delestrek?
Funker som de skal
Vis hele sitatet...
Stemmer.

Kommer på brett med 15 stk. Lyseblå. Delestrek på den ene siden, uten trykk på den andre.

Noen andre som har positive eller negative erfaringer med disse?
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde noen lyseblå det var iallfall ikke valium bare sov av 40 stk ikke samme som å ta 80 5 mg helt annen rus. Men finnes da en hel haug med blå på markedet så er vel noe grums.hvis ikke blå valium å vanlig er forskjellige.
Stemmer nok om de er på blister. Lett å forvente for mye til benzo, 20mg vil ikke gjøre deg rusa alene. Bare gjør deg litt ekstra trøtt å fjerner litt av nervene etter fylla å speeden.
Funka de fortsatt ikke ts? Hva smaker de?
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av urunderarrest Vis innlegg
Funka de fortsatt ikke ts? Hva smaker de?
Vis hele sitatet...
Njoda. Noe funk fikk jeg. Men ikke det jeg forventer av 10 mg diazepam.

Forsåvidt er de ikke helt lyseblå, men spraglete med små flekker.
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjøpt i det åpne rusmiljøet i Oslo sentrum nå ikveld. Har kjørt ganske hardt på de siste dagene med alkohol og amfetamin.

Spist to av de tablettene og kjenner egentlig ingenting. Noen erfaring med disse pillene?
Vis hele sitatet...
De er 100% ekte 10 mg diazepam fra Bosnia. Full uttelling på diazepam ved test-kit.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sportacut Vis innlegg
De er 100% ekte 10 mg diazepam fra Bosnia. Full uttelling på diazepam ved test-kit.
Vis hele sitatet...
Da regner jeg med du også testa for endel andre ting? Selv om det er diazepam i dem er det ikke sikkert det er ekte. Bare for å pirke litt. Med testkit får du tross alt ikke testa for mange mg de inneholder.
Jeg har også brukt rivotril som er rivotril men langt ifra ekte vare.