Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 5575
Sosietær maniker
Dødsfall i Irak

Koalisjonens soldater - 4,777

Irakere - 103,536 - 1,033,000

Hvem er det som er ekstrem?
BobDylan's Avatar
Trådstarter
Sitat av expired Vis innlegg
Dette her var akkurat det vi snakket om forrige uke i RLE timen, læreren vår kom fram med at ekstreme muslimer er så sykt farlige og at hvis dem ikke liker seg her kan dem komme seg tilbake. Og da jeg kom med at ABB var faktisk en høyre ekstremist så fikk jeg " Han er et engangstilfelle" som svar, skulle ønske jeg hadde lest alt dette her før så kunne jeg kommet med noen fine tall til henne, jævla kjerring
Vis hele sitatet...
Fordommer blandt lærere er faktisk et ganske stort problem. Jeg går på en yrkesrettet videregående skole hvor alle lærerne er over 60 år og har de fordommene som for 50 år siden var helt vanlige.
Jeg tok læreren min i å bruke jøde i nedverdigende form for en liten stund siden, og min andre faglærer begynte helt tilfeldig å snakke om at innvandrere ikke trenger å betale forskuddsskatt når de kommer til Norge og starter en bedrift. Han gikk så langt at han kalte dem "Jævla bushmenn som kommer hit å stjæler penga våres". Dette er for meg helt uakseptabelt at en autoritetsperson skal si noe sånt om noe han ikke vet noe om. Jeg vet at det kun er hans personlige mening, men det at han prøver å indoktrinere sine elever til å tro det samme... Jeg er overrasket over hvor trangsynte mennesker kan være til tider.