Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1602 223433
Fikk vite om nFF når en hysterisk mor ringte og sa at datteren hennes hadde knust flere paracetter og røyket de. Hun lurte på om det var farlig og/eller ga en rus. Etter en runde på kvasir dukket dette forumet opp! Jeg fikk svar på spm mitt og ga det videre til moren som ringte. Etter jeg la på ble jeg sittende her å lese og har hengt her siden

Viva nFF!
Google - snus - FreakForum.
Google....
Jeg søkte på g00gle og fant freaksene
Det var en sommerdag for noen år siden jeg skulle lage noe som smalt, googla litt så fant jeg fram hit. Har lest en stund men laga meg ikke bruker her før nå
Hadde gjort noe galt og da ble pappa drit sur, så kalte jeg han en jævela morrapuler og sa masse stygge ting til han.
Han sporte så hvor jeg hadde lært om dette, så svarte jeg på internett, han spurte om det var nFF? Men det var jo på runescape der jeg snakket med noen kompiser ;P

Edit; etter det sjekket jeg ut nFF og lagde bruker :P
Sist endret av Pushwagner; 6. mars 2011 kl. 23:21.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av InfamousPDR Vis innlegg
Hadde gjort noe galt og da ble pappa drit sur, så kalte jeg han en jævela morrapuler og sa masse stygge ting til han.
Han sporte så hvor jeg hadde lært om dette, så svarte jeg på internett, han spurte om det var nFF? Men det var jo på runescape der jeg snakket med noen kompiser ;P

Edit; etter det sjekket jeg ut nFF og lagde bruker :P
Vis hele sitatet...
Haha, sa han virkelig dette? Er det en mulighet for at faren din har en bruker her? :P
Etter jeg startet på studiene hadde jeg en del dødtid i timene. Gogglet rundt på ting jeg lurte på og fant en del relevante svar på Nff. Surfet videre på siden og fant utrolig mange informative svar på det jeg søkte. Veldig mange ting her som man ikke tenker på i hverdagen. + for dette forumet!
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Var gjennom en venn og google får kanskje 2 år siden :P hadde en annen konto men har glemt passord og det greiene så lagde ny for litt siden når jeg trengte svar på spm :P
Sitat av pedagogen Vis innlegg
Fikk vite om nFF når en hysterisk mor ringte og sa at datteren hennes hadde knust flere paracetter og røyket de. Hun lurte på om det var farlig og/eller ga en rus.
Vis hele sitatet...
Da burde du vel egentlig ringt rustelefonen?
Det var et par uker siden det hadde skjedd og jenta hadde ikke tatt noen synlig skade av det på den tiden. Bact to topic
Jeg hørte først om freak fra Itavisen sitt forum, hvor de klagde på hvor dumme alle på freak var. Ved å legge to og to sammen, så fant jeg fort ut at freak passet bedre for meg. Jeg mener, det er jo ganske innlysende at itavisen har et søppelforum hvor 98% av brukerne er søppel og velsevoksne 12-åringer.
Har forøvrig ikke angret på at jeg hoppet over..
Typen som annbefalte :P
Så det hos en kompis at han hang på freakforum, Tenkte jeg skulle lage meg en bruker, og det gjorde jeg
Gjennom en venn
Bombe>Google>WarIsPeace> Nff
▼ ... over en uke senere ... ▼
er veldig nysgjerrig av meg så jeg søkte gjennom kjæresten min sin logg og fant forumet der.
Sitat av turtle Vis innlegg
er veldig nysgjerrig av meg så jeg søkte gjennom kjæresten min sin logg og fant forumet der.
Vis hele sitatet...
Det suger å være kjæsten din.
av en "kompis" når jeg var yngre som sa at han hadde kommet over et AWESOME forum der de faktisk diskuterte pyro rus osv, noe jeg selvfølgelig måtte sjekke ut. men ettersom jeg var litt tvilsom til et slikt forum i den alderen gikk det et par år før jeg ble medlem, noe jeg aldri har angret på
Igjennom google
Jeg vant nFF ved at en god venn fortalte meg om denne utrolige kule siden
Gjennom google
Igjennom Google siden jeg hadde ett spørsmål jeg trengte svar på. Og svar fikk jeg gett.
Sitat av Cadex Vis innlegg
På fylla hos nso, afterparty etter Hordalan i 2003.
Vis hele sitatet...
syns du har så hot avatar bilde!
Fikk vite det gjennom en venn!
har i mange år googla awesome shit jeg har lurt på og nesten alltid kommet til freak.no! hahaha, så da ble det bare til at jeg måtte registrere meg til slutt
Bomber > Google > WarIsPeace > Nff
eg må sei eg søkte på korttriks på google og eg kom opp her xD
Det hele skjedde for 2 år siden da jeg var syk i 2 uker. Jeg tenkte jeg skulle sette meg litt inn i programmering osv, noe som aldre skjedde egentlig. Men jeg som verdens største shitkid for 2 år siden klarte faktisk å lage en trolle-bruker (noe som jeg IKKE er stolt av) hvor jeg snakket om alt mulig rart.

Så kom jeg tilbake for 1 år siden og tok tiden til å lage en vanlig bruker
Igjennom google.
Googlet sikkert ett eller annet, også kom jeg til en tråd her.
Beklager hvis jeg har svart før men orket ikke sjekke alle sider for å finne ut. Jeg fant vel ut om nff gjennom en på skolen når jeg smugkikka på han ett friminutt, surfet her en måned eller to uregistrert før jeg bestemte meg for att detta er ett digg forum, her joiner jeg
Har aldri angret, nff in my heart<3
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
vangsfreaken: Tips til lignende situasjoner: Søk i denne tråden -> Avansert søk -> Brukernavn (:

(du hadde ikke postet her før)
Gjennom en venn ^^
Skulle sette opp min første nettside og søkte rundt og fant nFF
Valgte meg ut et tilfeldig forum til å få hjelp til noe tv-problemer. Og har blitt her noen måneder nå.
en som sa dette var en fin plass til og få hjelp med et problem jeg hadde med datan. siden har jeg bare aldrig dratt
alltid når jeg søker opp ting på google så kommer det en link hit
under krigen...

Neida, fra en kompis.
Googlet og endte opp her. Mye lurking før jeg registrerte meg.
Jeg har visst om nFF så lenge jeg kan huske, men det er først nå jeg har registrert meg. Kanskje like greit at jeg ikke boltret meg rundt her som trettenåring.
Gjennom en venn. Er rimelig sikker på at jeg har hatt bruker her tidligere, men jeg er nå tilbake i ny drakt.


Mitt første svar... snedig.
Fant det en gang for lenge siden når jeg satt og hangla rundt på nettet, vært innom og kikka nå og da, men endte opp med å registrere meg først nå.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Gjennom min bror
Brukte google til og søke etter problem og kom over en thread på dette forumet.
Såg meg litt rundt og lagde til slutt en bruker, har ikke angret siden
Leste mye om pyrotekknik ol. Leste en del annet her inne og. Så mye her inne før jeg lagde bruker. Leser MYE mer en jeg skriver selv.
Dreiv å googlet noe,da jeg kom over en tråd fra freak.no
Startet med at jeg tilfeldigvis var veldig mye innpå forskjellige rusmidler, og dermed fant jeg fort ut at dette forumet har et ypperlig svar på dette, noe som endte opp i mye lesing, før jeg lagde meg bruker
Sitat av Carne Vis innlegg
Googlet og endte opp her. Mye lurking før jeg registrerte meg.
Vis hele sitatet...
Samme her
Fant en gamme gif tråd