Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1127
Jeg fikk bad company 2 igår på steam. Når jeg begynte spillet virket alt som det skulle og jeg satt opp grafikken til fullt for så å starte singleplayeren. Når storien var ferdig og jeg begynte å skyte folk begynte svarte prikker og firkanter og dukke opp på skjermen. når det skjedde noe stort som når flyene bomber byen eller hva faen, klikket det helt og hvite og svarte striper og firkanter dekket over halvparten av skjermen. Jeg satte ned grafikken helt ned til 1400 elno. men problemet gikk ikke bort. Jeg har samme problem på Multiplayeren

Kan noen hjelpe meg??!!

Bare å flytte tråden hvis den står feil
Kan høres ut som overoppheting iom. at du får artifacts
Tror det er noe galt med skjermkortet. Kanskje driver, eller så kan skjermkortet være defekt.
Eller som Dimergon sa, overoppheting.
Sist endret av Xernox; 5. februar 2011 kl. 19:30.
Det ser ikke ut som på bildet. Men Black Ops og Modern Warfare fungerer plettfritt på full grafikk.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Så er cod og bc2 helt forskjellig grafisk da.
Å sammenligne CoD og BFBC2 blir litt fjærnt, BC2 er myyyyyyyyyyyyyyyyye mer krevende for både CPU og GPU.
anyways, Gief specs.
Manufacturer:
System manufacturer
Processor:
AMD Phenom(tm) II X4 940 Processor (4 CPUs), ~3.0GHz
Memory:
4094MB RAM
Hard Drive:
750 GB
Video Card:
NVIDIA GeForce GTX 260
Monitor: Benq 1080hd

Operating System:
Windows 7 Ultimate

Det skjer det samme på alle grafikkoppløsninger...

Er det mulig å få fikset buggen, eller må jeg kjøpe nytt skjermkort?
Sist endret av BobDylan; 5. februar 2011 kl. 22:24.
Sitat av RoadKill94 Vis innlegg
Å sammenligne CoD og BFBC2 blir litt fjærnt, BC2 er myyyyyyyyyyyyyyyyye mer krevende for både CPU og GPU.
anyways, Gief specs.
Vis hele sitatet...
Myyyyyye mer krevende? Så absolutt ikke mann. Hvis noe, så krever BC2 mindre enn Black Ops.