Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 667
langt ifra den første versjonen, men jeg har mista tellinga, og orker ikke plugge i disken som inneholder alt det gamle...

slakt ivei: http://jihad.achmed.org/01

(hvis siden er nede er det nok fordi jeg sover)
Må si jeg er innponert, veldig fin og ryddig. Det eneste jeg kan pirke på, er at jeg ikke likte fargen på linkene. Ellers: toppers!

EDIT1: Uenig i at bildet er for stor, jeg likte det sånn. (er det fra shweppes reklamen? ligner)
Sist endret av tjukka; 3. november 2004 kl. 17:28.
Bildet ble kanskje litt for stort? hva med bare den øverste delen? slik at du kun så hodet på damen og litt til. (ie, halsen og oppover)
Veldig slitsomt å lese blå tekst syns jeg..
Veldig bra dette moridin! Siden fikk en feeling jeg ikke har sett maken til pga det banneret. Sinnsykt fett å se på og originalt til tusan!

Blå tekst kan ha en liten irriterende effekt, men hold det slik!
Kanskje ha overskriftene litt mørkere, og tekstfargen litt lysere?

Prøv deg frem, men er bra fornøyd jeg altså!
Logotytme
liasis's Avatar
Trådstarter
bildet er såpass stort fordi det er sånn ca umulig å kutte i det på en god måte og beholde overgangen nederst som gjør at det ikke er noe klart skille mellom hvor bildet slutter. Bildet er forøvrig av Jessica Simpson og fra Vanity Fair - August 2004 (fotograf: Patrick Demarchelier).

både linkene og teksten har den fargen av en grunn og kan finnes igjen i bildet. men vurderer å gjøre den litt mørkere
Jeg kan bare si at jeg likte siden, har ikke noe spesielt å pirke på annet en at det er litt tung å lese teksten.
offtopic: men har ingen sett shweppes reklamen, hvor alle de dyra snakker sammen, der hvor det var maskeradeball ol.
Sinnsykt bra!
font og fargevalg var diggbart.
eneste "tabbe" hvis man kan kalle det det, så er det at bilde stjeler veldig mye oppmerksomhet.
Sist endret av PetterSmart; 4. november 2004 kl. 00:01.
Jeg likte fargene veldig godt, de var avslappende, men jeg stusset litt på linkene, hva med å ha de i blå? Størrelsen på bildet gjorde ingenting.