Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4842
Hei.

Jeg lurer egentlig bare på om hvor det kunne vært mulig og få tak i Robinsonekspedisjonen sesong 4 i sin helhet? Noen som har noe peiling eller idé på hvor jeg kan lete, eller hvem jeg kan spørre?

tja, hva med produsenten eller tv-kanalen programmet ble vist på?
Trådstarter
2 0
TV3 sier at de ikke lenger har de på server og STRIX virker veldig unnvikende på om de har serien liggende.
Sitat av BårdK Vis innlegg
TV3 sier at de ikke lenger har de på server og STRIX virker veldig unnvikende på om de har serien liggende.
Vis hele sitatet...
Strix har det nok på server, men å gi ut sånt til hvem som helst selv om det er gammelt er ikke en del av deres forretningsmodel, ei heller noe de du eventuelt kommer i kontakt med via kundeservice eller mail har autoritet eller tillatelse til å gå i dyben på.

De som derimot kan tenkes å ha det på disk og villig til å dele er deltagerne! De har ofte enten selv eller hatt familiemedlemmer ta opp/anskaffe opptak, og ikke helt utenkelig så har de i ettertid vært i kontakt med produksjonen og fått tilgang på digitale filer av serien de var med på. Dette "vet" jeg fordi en nær bekjent deltok på et lignende norsk reality program på 00-tallet og ca ti-femten år etter tok kontakt
og etterhvert fikk tilgang til et privat serverområde tilhørende produksjonsselskaper med alle episodene for hens sesong.
Sist endret av Herr potet; 27. april 2021 kl. 11:12.
BRAND ∞ STRONG
Send en mail til programlederen, Christer Falch.
Kanskje han har det på DVD eller har opptak liggende.