Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2864
Hei! Ikke helt sikker på hvor denne tråden skulle plasseres. Så jeg prøver meg her.

Nå har tiden kommet hvor oljekprisen og koronaen også har rammet bedriften og generelt faget vårt.
Vi er en liten gjeng så vi kjører med en mann i permisjon om gangen.

Vet dere om noen som selger den typ forsikring som ikke krever at man oppretter en aktiv bank konto minimum 3 måneder før man får tegne en slik forsikring ?
De andre ansatte har bank og forsikring hos Eika. Men siden jeg har en annen bank så har vel ikke jeg en aktiv forsikring før langt utpå høsten/vinteren.

Heter den kanskje også noe annet enn arbeidsledighetsforsikring ?
Den forsikringen eksisterer ikke lenger så vidt jeg vet, tror forsikringsselskapene tapte for mye penger på den da oljensmellen kom for noen år siden.
Eika har tror jeg
Ja det er Eika mine kolleger har. Men der må man ha en aktiv konto minimum 3 måneder før man tegner forsikring for så å ha karantenetid på 3-4 måneder før forsikringen blir aktiv og gjeldende. Jeg såg Tryg var også en av de som hadde denne forsikringen men det spørs om de fleste skroter den nå pga situasjonen i Norge/ verden og de tjener vel ikke stort på det nå som 30% av Norge er permittert