Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1989
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenkte kjøpe litt å blande ut så får mer. Skal ikke selges bare brukes ca 5 g veldig rent. Hva burde jeg kjøpe å blande med som er safe for både sprøyte, nese, dropp . ?
Helst noe dem har i butikken da.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du skal ikke selge men vil blande som er safe for både IV, nasalt og oralt å din egen speed? xD Bør vel helst ikke blande i noe som helst skal det inn i åra.
Vi brukte druesukker og kreatin i vår tid. Filtrerte godt før det ble klemt inn i skrotten. Ville vi ha et annet kick og en helt sinnsyk rush så mekka vi opp med fuktig aceton speed. Ble grisekokt de første minuttene for så og gå over til og være påtent. Det er langt ifra bra for helsa og er vel med god sannsynlighet kanskje ganske farlig også. Men druesukker, kreatin, potetmel osv.. alt etter hvilken inntaksmåte du skal ha.
Det virker ekstremt suspekt at du vil bøffe ut til eget bruk, slik at du kan både sniffe, skyte og spise stoffet.

Juster dosene etter potens, problem løst.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sikkert suspekt men kan jo hende en kjent en vil ha å da i sprøyte. Skal ikke selge har nok cash så ikke nødvendig........
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Magnesium sulfat også kalt Epsom salt. De har det på helsekostbutikker for 100kr Ser ut som små firkanta krystaller.

Putt ønsket mengde magnesium på en form eller bakeark i ovnen ca 75-110 C ca 20 min. Så tar du den ut og kjøler ned. De firkanta krystaller er nå blitt pulver.

La oss si du skal gjøre 6 om til 10g. Da tar du 6g amf, og 3g tørka magnesium pulver og blander dette så legg det midt på en rute bit av plastpose. Så tar du 1ml altså 1g vann og tilsetter dette i midten av pulveret.

Nå er det bare å ta de 4 hjørnene sammen og tvister slik at amfen blir en ball inni. Klem ganske hardt. Nå har du amf som er litt vått pasteaktig, vist du så vidt åpner plasten litt og legger det hele et tørt sted (pult eller skuff feks) så sjekker du hver 10 minutt. Etter kort tid har du nå en marsipanaktig amf. Ikke la det tørke for mye før du tvinner igjen plasten. De som får det vil se at det tørker fort og blir fort fint pulver når man kakker og det er ubetydelig tap V tørking.

Hvorfor magnesium?
Ikke bare tiltrekker det seg vann og blir en klump fremfor Kreatin "støvkuler". Men magnesium er også lurt å tilføre kroppen på amfetamin for å dempe bivirkninger.

Magnesiumsulfat, når man injiserer det med amf, gir en slags "heat-rush" som mange forbinder med bra greier. Også er det litt digg.

Har faktisk alltid en boks med det hjemme og strør oppi litt i mine egne smeller når jeg tar veldig rein amf iv, som faktisk ikke gir så veldig rush i seg selv ifht meth. Mange som skyter foretrekker amf med litt Mg sulfat selvom ikke alle er klar over det. Bare ikke bøff noe mer ut en 50/50 mer en det så driter man i buksa av et halvt gram.

Lykke til , "må" man så må man. men ikke gjør en uvane utav bøffing det er lavmål

En ting til, magnesium sulfat forsvinner ikke med aceton rens så vanskelig å avsløre
Vis hele sitatet...
Dette funker.
Det var jevli til moralisering her, ts seier han ikke skal selge, han burde ikke kunne trenge og forklare seg noe ytterligere en det. Trenger vi virkelig 7 innlegg om noe helt urelatert ?

Til ts: flott du vil vennene dine skal få en så trygg så mulig opplevelse, mannitol, laktose, kreatin er alle vanlige ting blande ut med. Seffølglig mye bedre og ta det rent, men vist absolutt skal blande er her noen forslag.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så vanlig kreatin for trening går bra da ?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så vanlig kreatin for trening går bra da ?
Vis hele sitatet...
Ja.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hockey pulver
Vis hele sitatet...
Ikke bruk hockey pulver, spesielt vist det skal skytes.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så vanlig kreatin for trening går bra da ?
Vis hele sitatet...
Om du skal blande med det, og selge som du sier du ikke skal men i tilfelle. Kreatin gjør vannet etter speeden er utløst en litt hvitaktig farge så de som kjøper merker at det er bøff, jeg pleide bestille efedrin kapsler på darkweb for 30kr per 100mg kapsel, tok ut pulveret fra kapselen(e) og vips der ble 7g til 10g.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Da var det jo dyrere å blande da.
Nei blir kreatin da å 0 salg
HVER så snill, ta mindre doser av reinere dop, ikke hiv i all slags drit i speeden. Epsom salts er ok i små mengder, men med for mye blir du så varm nedentil av smellen at du tror du skal pisse på deg. Been there donne that.

Jeg fikk en råbra speed i går, den var masse bøff igjen i mekkebegeret av, men funket bedre enn ting som hele greia har løst seg opp med. Tenk å ha den typen rein, et halvgram hadde sparket meg ned i bakken. Jeg tar 0,5 uansett kvalitet (ifølge venner), tar 0,5 til om nødvendig. Har blitt overjustert, men det er bare gøy.

Reine varer er bedre for dropp, sniffing og skyting, bare vær klar på forsiktighet om den er så rein som du påstår. Spesielt for dine 'venner' som skyter.

s