Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 538
Jeg lurer på om noen vet hvordan man skal få seg i muskat? en nøtt ikke pulver. Spiser man den bare?
https://freak.no/forum/showthread.php?t=299199

Finn på noe annet. Kjøp heller inn noe god hasj, eller hvis du vil trippe så kjøper du lsd. Ikke muskatnøtt

Quote freak bruker: Relevant "Jeg var ung og opplevde dødsangst pga brystsmerter og tungpusthet, hodepine og forvirring. Kanskje synet var litt tåkete? Hadde hodepine og feberfølelse i to dager etterpå. Ikke å
Anbefale og det kan være farlig. Spiste forøvrig fleinsopp i overigår, masse synsforvregninger, mentale åpenbaringer, ingen hangover; heller en følelse av å være usedvanlig balansert."
Sist endret av Ung og dum; 2. januar 2021 kl. 19:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Synes ikke det er verdt det, men jeg måtte jo trekke denne konklusjonen på en eller annen måte.

Prepare for hangover som strekker seg et par dager.

Og kom gjerne med tibm / rapport